וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים חשבון: אייל שני, הגודל כן קובע!

מצעד הכוכבים העוקצני של השבוע: הפרחים לבייבי של יונית, אסי עזר דורש תשומת לב (למרות שהוא בכל מקום). וגם - המלפפון אייל שני החליף את העגבניות? וואלה! סלבס מחסלת

יח"צ - חד פעמי

במאי: דובי קליין, עורכי וידאו: רן צימט וליאור נאור

מדי שבוע, אמירה בוזגלו ואדם סרור יסגרו חשבון עם הכוכבים הכי גדולים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן.

חייבים לציין את לידתו המרגשת של יורש העצר. נו, זה של מלכת הקרח ממהדורת החדשות, יונית לוי, ובעלה ה"חבר'מן", עידו רוזנבלום. נכון, בני הזוג עדיין תופסים תחת על מדורי הרכילות הצהובים, אבל הלידה היא הזדמנות מצוינת להשלים, לא? בזמן שאתם קוראים את שורות אלה, וואלה! סלבס כבר הספיקה לשלוח לזוג ההורים זר פרחים עם הקדשה אישית. לבבות.

אייל שני. דני לוי,
רגע, מלפפון?! אייל שני/דני לוי

אגב נסיכות קרח, שמתם לב שעברי לידר ממש מנסה להיות הסיימון קאוול העצבני של "אקס פקטור" הישראלית? טוב, הוא לפחות מצליח יותר מאשר המתחרה מ"הכוכב הבא", אסי עזר - שכנראה חש שהוא זקוק לעוד מנה של תשומת לב (כי תכנית כשרונות בלב הפריים טיים, דרמה שכתב ועולה בקרוב לשידור, ועוד תכנית רדיו לא מספיקות?). השבוע, אסי סוג-של-רמז על גזענות נגד ערבים בהצבעת הקהל. פייר? מעזר היינו מצפים ליותר. או שלא.

אם כבר תשומת לב, אין על מיסטר טומטו, השף הטלוויזיוני אייל שני. אחרי שפרסם השבוע ברשת צילום מחדר השירותים, שבו נתן לעולם לבחון את איבר המין שלו - התמונה החושפנית גרפה מאות לייקים, תגובות לועגות ושאר ירקות. נו, לא רק העגבניות (או המלפפון החמוץ) שלו. שני, בפעם הבאה שאתה רוצה להשוויץ, תעשה את זה עם סכין המטבח שלך. יש דברים שבהם הגודל כן קובע, אם אתה מבין למה הכוונה.


וואלה! סלבס רוצה לחשוף את האבטיחים שלה, אבל היא פספסה את העונה הנכונה.


נטלי דדון, את לא מיילי סיירוס!

בבקשה, אל תחזרי-רי לשיראל

רכלו על סגירת החשבונות של וואלה! סלבס בפייסבוק

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully