וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה רובל ועידן יניב יוצאים לאור

וואלה! סלבס

6.11.2013 / 0:08

מספר ימים אחרי שפורסם שנרקם רומן בין יוצאת "האח הגדול" והזמר, החליטו טהוניה ויניב להפסיק להתחבא - כשפירסמו ברשת תמונה משותפת וצמודה במיוחד. וואלה! סלבס משחוררת

צלמי הפפראצי, תאכלו את הכובע: אחרי שבמשך ימים רבים הצלמים רודפים אחרי מי שנחשדו כזוג הטרי של הביצה - טהוניה רובל ועידן יניב - על מנת להשיג תמונה משותפת, החליטו השניים לעקוץ את הצלמים ולפרסם תמונה ראשונה שלהם ביחד. ממש בוגרים.

הזמר המסלסל וזוכת "האח הגדול", החליטו שאם הרומן שלהם כבר נחשף בתקשורת, אין להם שום סיבה להמשיך ולשמור על החשאיות. כך שאתמול (ג') כבר העלו תמונה שלהם לרשת, שבה הם מחובקים ונראים מאושרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי יפה בעולם? טהוניה רובל עם עידן יניב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונה, שפורסמה בחשבונות רשת האינסטגרם של הזוג המאוהב, השניים נראו מחובקים ומחויכים - בשעת בילוי במסיבת קריוקי, שהתרחשה במועדון ברחובות. יניב העלה את התמונה תחת הכיתוב: "מדהימה שלי", רובל הסתפקה באייקון מרגש של לב.

כזכור, טהוניה פרצה לאחרונה לתודעה אחרי שהשתתפה בריאליטי "האח הגדול" וקטפה את המקום הראשון. זאת, כיוון שהקהל בבית (כולל האקס, מעצב השיער מישל מרסייה), העדיף אותה על פני לבנה 'זוהרים', שהגיעה למקום השני. יניב, שמזמר כבר כמה שנים טובות, יצא בעבר עם ליאן פישביין.


וואלה! סלבס לוקחת את בן הזוג שלה למסיבות חשק וקצף באלנבי. אבל רק כשהיא צריכה שהוא ישלם לה על הדרינק.


קרן פלס: ”עצוב לי שנועם כבר לא יתחכך בבר רפאלי”

הפרויקט הסודי של גלית גוטמן וטהוניה רובל

רכלו על טהוניה ועידן גם כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully