וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיירוס שיק: הכוכבים בהוליווד מתחפשים ומתפשטים

שירות וואלה! סלבס

3.11.2013 / 0:06

פריס הילטון עשתה מיילי סיירוס, שבעצמה הורידה את החזייה. ליידי גאגא רוחנית והיידי קלום הופכת לאישה מקומטת. כך הכוכבים חגגו את "האלווין" בהוליווד. וואלה! סלבס דלעת

ספק: גטי, Spalshnews, צילום מסך איסטגרם עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: אמיר צומר

אם חשבתם שכאן בישראל המפורסמים חוגגים עד-דלא-ידע את חג התחפושות והמסכות, כנראה שעדיין לא הבנתם שגם הסלבס באמריקה אוהבים לעשות שטויות בתלבושות חושפניות. כן, גם אם לא קוראים להם מיילי סיירוס. לכן, כנראה, חגגו את "האלווין" במשך שבוע שלם של עור חשוף, פלוס תמונות משעשעות לא פחות - עד לסוף השבוע האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה המדבקה! מיילי סיירוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כבר סיירוס, אז אחרי שהתלבשה במיוחד עבור מסיבת בלהות (אבל הצליחה להלחיץ את כולם בעצמה עם הלשון בחוץ), יומיים אחר כך כבר הסירה את החזייה לטובת תחפושת אחרת ועסיסית יותר - שמשחזרת את המראה של הראפרית ליל' קים. ברור שמדבקת הפטמה בפנים.

אבל נראה שכל השאר פשוט רצו להיות מיילי - כשמנחת משטרת האופנה ג'ואן ריברס, אשתו הצעירה של יו הפנר, קריסטל האריס, בלוגר הרכילות פרז הילטון ואפילו מי שנתנה לו השראה לשם - פריס הילטון, שחזרו את התלבושת של מההופעה הבלתי נשכחת שנתנה בטקס פרסי ה-MTV האחרון. מאז, הילטון הספיקה להתחפש גם לבובת "ברבי" ולחתלתולה שורטת -כשהגיעה למסיבה של הביץ' שלה, הראפר סנופ דוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פרז הילטון. GettyImages
היי מיילי. בערך. פרז הילטון/GettyImages

בתואר המתחפשת המושקעת ביותר, כמו בכל פעם בזמן הזה של השנה, זוכה היידי קלום. מנחת הטלוויזיה ודוגמנית העל - לא סתם כיערה את עצמה - אלא קפצה בחזרה לעתיד והפכה לגברת מבוגרת (טוב, זקנה בלה) במיוחד עבור המסיבה השנתית שלה. שימו לב לקמטים ולוורידים הבולטים ברגליים, שהם תוצאה של עבודת איפור אינטנסיביות במיוחד.

היידי קלום. GettyImages
בחזרה לעתיד. היידי קלום/GettyImages
היידי קלום. GettyImages
תנו לגברת כיסא! קלום מבוגרת/GettyImages

במסיבה של קלום בניו יורק, חגגו פליטי ריאליטי שונים כמו בני הזוג הטראשיים מהמסך הקטן, אייס טי וקוקו. בלוס אנג'לס, אלילת הנוער דמי לובאטו ערכה המסיבה משלה והתלבשה כמארחת-זומבית מלחיצה, כשכרמן אלקטרה הלוהטת חזרה לתפקיד חייה - כשעלתה על בגד ים של מצילה ב"משמר המפרץ". רק מיס בריטני ספירס הלכה על שמלת "שילגייה" קלאסית ומתוקה, כשהפכה את רקדניות הליווי שלה לשבעה גמדים חמודים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על הרצפה. שלגייה, בריטני ספירס, ושבעת הגמדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין המתפשטות, ניתן למצוא את החשודות המידיות, בהן ליידי גאגא במראה של רוח רפאים (ובלי כלום מתחת), שחקנית "Glee" המתאבלת ליה מישל (במחשוף עצבני) והכוכבנית הבלונדינית טארה ריד, שזרקה על עצמה חזייה ויצאה מהבית. אם תצליחו להתגבר על התחפושת ההזויה של הקומיקאי היהודי סשה ברון כהן (מה?!), שימו לב שבנות משפחת קרדשיאן, נותרו עם הבגדים עליהן. בעירבון מוגבל, כמובן.


וואלה! סלבס לא מבינה למה כולן רצות להתפשט דווקא בחגים הפרועים. הרי היא עושה את זה בפומבי בכל יום שני אחר הצהריים.


מה? ריהאנה ביטלה הופעה כדי לחגוג במועדון

קים קרדשיאן: "הווגינה שלי נראית טוב יותר"

רכלו על התחפושות של הסלבס מחו"ל בפייסבוק

כרמן אלקטרה. GettyImages
התחפשה לעצמה. כרמן אלקטרה/GettyImages
אייס טי, קוקו. GettyImages
היוש. אייס טי וקוקו/GettyImages
דמי לובאטו. GettyImages
מזהים? דמי לובאטו קריפית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully