וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים חשבון: עדיף שלא תחזרי-רי

מצעד הכוכבים העוקצני של השבוע: קרן פלס היא (גם) דוגמנית, המפורסמים מקבלים דירות בהנחה ומוכנים להשוויץ בזה. וגם: מה רי-רי חשבה לעצמה על הבמה בארץ? וואלה! סלבס רושמת

נמרוד סונדרס

במאי: דובי קליין, עורכי וידאו: אמיר קוטיגרו וליאור נאור

מדי שבוע, אמירה בוזגלו ואדם סרור יסגרו חשבון עם הכוכבים הכי גדולים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן.

הפעם במצעד הכוכבים שצריכים סטירה שתעורר אותם, אי אפשר שלא להתייחס להופעה של ריהאנה בישראל. באמא שלך, רי-רי. נגיד שהגעת שעות ספורות לפני ההופעה לארץ, מצאת זמן לקפוץ לים המלח ואז איחרת בשעה שלמה לעשרות אלפי המעריצים שהמתינו לך בפארק - אבל להתפאר בפלייבק מלא? חוצפה. באד גירל, בפעם הבאה תעשי שיעורי בית ותגלי שהקהל הישראלי לא פראייר, אלא מזהה עבודה בעיניים כשהוא רואה אחת.

סוגרים חשבון 24.10.13. נמרוד סונדרס
מי המלח השפיעו לפני המופע? ריהאנה על הבמה בארץ/נמרוד סונדרס

נחשו מי הזמרת, שהיא גם כותבת טורים ודוגמנית בזמנה הפנוי? קרן פלס מצליחה לבלבל את כולם. היא מכרה את נשמתה לשטן והסכימה לדגמן אופנה לכל המשפחה - טוב, היא לא רוצה לסיים כנגנית רחוב (כמו מירי אלוני), כנראה. ומה לגבי החתונה של קים קרדשיאן וקניה ווסט - לא משנה מה תעשו וכמה משעמם שזה יהיה, המדורים הצהובים תמיד יהיו שם כדי לסקר את זה. טוב נו, כל סאגת הריאליטי הזו כבר נמאסה.

אגב, נדמה שמה שעובר לבר רפאלי - יכול לעבוד גם לסלבס כמו דני קושמרו וזוהר ליבה. כדי לקנות דירה במגדל פאר (פלוס הנחה משמעותית מאוד), המפורסמים מוכנים להוציא הודעה לעיתונות על רכישה נוצצת כזו או אחרת. הרי זה לא זוג נעליים שהם מקבלים בהשקה, אין בעיה להוציא על כך ידיעה מפרגנת. רגע, מה לגבי ההשקה החגיגית בחסות וואלה! סלבס? טוב, עליה כבר שמעתם מספיק.


וואלה! סלבס לא מחלטרת כמו ריהאנה - היא מברברת כמו סבטלנה. נו, מורטת השיער הדו-שבועית שלה.


רגע, גלית גוטמן והחבר? היא מסוגלת ליותר!

סוגרים חשבון: למה יאנה יוסף חייבת להירגע?

רכלו על הסלבס שלא דופקים חשבון גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully