וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים חשבון: גלית גוטמן והחבר? היא מסוגלת ליותר!

קבלו את מצעד הכוכבים העוקצני של השבוע: מה עשתה יאנה יוסף, מי צריך לקחת סטייליסט חדש ולמה הדוגמנית הכי שווה בארץ לא מוצאת בוי טוי לוהט? וואלה! סלבס סוגרת חשבון

יח"צ - חד פעמי

במאי: דובי קליין, עורכי וידאו: רן צימט וליאור נאור

מדי שבוע, אמירה בוזגלו ואדם סרור יסגרו חשבון עם הכוכבים הכי גדולים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן.

הפעם במצעד הפדיחות והמעשים השווים של הכוכבים, פשוט אי אפשר להתעלם מגלית גוטמן, המגישה ואחת הדוגמניות הכי לוהטות בארץ, שנפרדה לא מכבר מבעלה החתיך זיו קורן - לטובת בויפרנד חדש, מבוגר הרבה יותר ושווה קצת פחות. כלומר, אם לא בוחנים כמה שקי זהב יגאל אהובי מאחסן בחשבון הבנק שלו.

גלית גוטמן, יגאל אהובי. יובל אורן,
ת'כלס, את לוהטת יותר. גלית גוטמן והבויפרנד/יובל אורן

יאנה יוסף לעומתה של גוטמן, מדלגת מאירוע לאירוע יחד עם החבר ציון ברוך, ודואגת לברוח מהצלמים שהגיעו כדי לתעד את המפורסמים עבור מדורי הבידור. להסתיר את הפנים שלך כשאת מגיעה למסיבת השקה של בן הזוג שלך? קחי שיעור או שניים של צניעות מבר רפאלי או מנינט טייב.

אגב, הפאשניסטות המקומיות החדשות, הראל סקעת וג'ודי שלום ניר מוזס - אולי כדאי שגם באירוע מרשים במיוחד כמו טקס פרסי האופנה בחולון (!), תבחנו את ההאוטפיט שלכם עם סטייליסט לפני שתצעדו על השטיח האדום. ואם מדובר בבגדים מרהיבים שעברו ייעוץ סטייל, אנא פטרו את האחראי עליהם.

אז למי מגיע שאפו? ברור שלליאור נרקיס, שהחליט להרים לקהילה הגאה בישראל והקליט שיר במיוחד להופעה שלו בליין מסיבות גייז. הכי עומר אדם מצדו!


אף אחד לא יצליח להרים לוואלה! סלבס. היא הרי שוקלת טון וחצי.


סוגרים חשבון: למה יאנה יוסף חייבת להירגע?

רכלו על הסלבס שלא דופקים חשבון גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully