וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה הכי מזעזעת של קים קרדישאן

שירות וואלה! סלבס

17.10.2013 / 9:58

שימו לב, הפעם מלכת הטראש של הוליווד התעלתה על עצמה - כשהעלתה לרשת תמונה ספק לוהטת, ספק מרעישה במיוחד שלה. כן, מדובר בהצצה לישבן ושד חשוף. וואלה! סלבס שקית הקאה

בוקר טוב! השמש זורחת, הציפורים מצייצות, קים קרדשיאן משתפת ברשת עוד תמונה חושפנית במיוחד. רגע, מה? נכון, אחרי שהשילה לא מעט קילוגרמים שצברה עד לידת בתה הבכורה - מלכת הריאליטי טראש האמריקנית החליטה להשוויץ בגופה החטוב באמצעות (עוד) צילום פרובוקטיבי. הפעם, מדובר במראה מזעזע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, מישהו בכלל קורא את השורה הזו עכשיו? קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קימי אמנם לא זרה לצילומים מרעישים - כיוון שכבר עברה פעם על סט הצילומים של מגזין פלייבוי ואפילו כיכבה בקלטת סקס לוהטת (מה שהפך אותה לאישה המפורסמת פלוס שהיא היום). עם זאת, מאז שהפכה למאמא במשרה מלאה לנורת' ווסט ולצמודה הרשמית של החבר, קניה ווסט, קרדשיאן ניסתה לשמור על איפוק מסוים. ובכן, לא עוד.

בתמונה השערורייתית שצילמה הכוכבת, קים לובשת בגד גוף שלא משאיר הרבה מקום לדמיון. כך שהיא לא רק מאפשרת למעריצים להתענג על הישבן המפואר שלה (סיליקון, מישהו?) אלא גם על הפרונט, שחלקו חשוף לחלוטין בצילום מהצד. יש כאלה שיקיאו בצד אחרי בהייה ממושכת, אבל היי, אי אפשר לומר שהאמהות הפחיתה מהאהבה העצמית שהיא מרעיפה על עצמה. כיתוב התמונה אגב, הוא בסך הכל "ללא פילטר". כן, כאילו זה מה שמשנה.


וואלה! סלבס לא מבינה מה הביג דיל, הרי היא מצלמת את עצמה כל יום בעירום חלקי. זה שיער הגוף שלה שמונע מאנשים לראות מה יש מתחת.


ארזת לבד? קים קרדשיאן בשמלה הדוקה

מתוקה! עדי הימלבלוי צבעה את השיער בוורוד

רכלו על התמונה של קים קרדשיאן גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully