וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהבת! החבר החדש של שרי גבעתי

וואלה! סלבס

8.10.2013 / 12:20

בלי שאף אחד ירגיש, הזמרת-שחקנית-דוגמנית שרי גבעתי, מנהלת בתקופה האחורנה מערכת יחסים חדשה ורצינית. מי הבחור בר המזל? שימו לב - הוא ישראלי. וואלה! סלבס כאן נולדתי

שרי גבעתי כבר דגמה בעבר את אוליביה מרטינז הצרפתי ואפילו בילתה עם אדם לוין ההוליוודי, אך נדמה שכעת הגיע הזמן לתת צ'אנס לגבר מקומי. הזמרת/ שחקנית/ דוגמנית בת ה-31, שמבלה בשנים האחרונות יותר ויותר זמן בתוך גבולות ישראל, מנהלת לאחרונה מערכת יחסים חדשה ומבטיחה, שכנראה לא שמעתם עליה - כלומר, עד שוואלה! סלבס החליטה לחשוף את הבחור: קבלו את אור לובושיץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוהבים! שרי גבעתי ולובושיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברים של השניים מגלים כי גבעתי ולובושיץ בן ה-30, שהוא איש עסקים ממשפחה מיוחסת ושותף בחברת "G גרופ", הכירו לפני כמה שבועות. מהר מאוד גילו שהם חולקים כמה תחומי עניין משותפים, ומאז פשוט לא נפרדו. "נראה כי מערכת היחסים של השניים הופכת לרצינית יותר מיום ליום. הם ממש מנסים לשמור על הכל בסוד", גילו לוואלה! סלבס מקורבים לבני הזוג.

שמה של גבעתי, נקשר באופן רומנטי בשנים האחרונות ללא מעט ידידים וחברים מוכרים שלה. בין השאר, היו שמועות על רומן של הכוכבת גם עם כמה הוליוודיים שהכירה בתקופה שבה חיה בארצות הברית - כמו השחקן ג'רארד באטלר וקלן לוץ הצעיר. כעת, נראה שהיא החליטה על בילוי עם צבר חובב פלאפל.


וואלה! סלבס מאוהבת גם היא. בג'ורג'יו, הגנן הלטיני מהטלנובלה החדשה שהתמכרה אליה.


אקס או כוכב: עברי לידר VS רני רהב

בלעדי: נטלי פורטמן מבלה בתל אביב

רכלו על הבויפרנד החדש של שרי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שרי גבעתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully