וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כוכבת "מעושרות" בגדה בבעלה עם שרון גל?

וואלה! סלבס

17.9.2013 / 11:00

מגיש "לילה כלכלי" לשעבר הסתבך בפרשייה רומנטית? על פי יודעי דבר, הוא ובת הזוג, קרן בן דוד, ניהלו קשר אינטימי עוד בתקופה שבה היתה נשואה לגבר אחר. וואלה! סלבס OMG

בחודש מאי האחרון, הודיע שרון גל כי הוא עוזב במפתיע את תפקידו כמגיש התכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10 - בשורה שלא רק זעזעה את עולם התקשורת המקומי, אלא גררה חקירה כנגדו על העלמת מס והטרדה מינית בחברת החדשות של הערוץ, כזו שהדהימה את הביצה. בינתיים, נדמה שהרוחות נרגעו, אך כעת, כפי שמספרים יודעי דבר, הוא ככל הנראה כבר הסתבך בפרשה אחרת, כזו שלא מאירה אותו באופן מחמיא במיוחד - וכוללת משולש רומנטי ובגידה, בהם גל כנראה לקח חלק מרכזי.

לפני ימים ספורים פורסם כי גל בן ה-39 עבר לחיות בסביון עם בת הזוג שלו, קרן בן דוד. עם זאת, מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס כי הקשר בין השניים, שכולל גם חיים בבית משותף במשך לא מעט חודשים - החל לפני תקופה ארוכה. הבעיה, על פי הגורמים: הרומן של גל והבחורה החדשה בחייו, התקיים בשעה שבן דוד עדיין היתה נשואה לגבר אחר, כך על פי הטענות. כאשר וואלה! סלבס פנתה לבן דוד על מנת לשמוע את הצד שלה בסיפור - היא בחרה שלא להגיב לגופו של עניין והסתפקה בהכחשת הטענות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון גל וקרן בן דוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן דוד בת ה-34, אשת נדל"ן שצפויה להופיע בעונה הבאה של הדוקו-ריאליטי "מעושרות" (שכוכבותיו כבר ידעו כמה שערוריות), ניהלה על פי הטענות קשר עם מגיש "לילה כלכלי" לשעבר - תוך כדי שהיא שומרת על העניין בסוד מפני בעלה, זה שגידל איתה בשנים האחרונות את שני ילדיהם. לפי יודעי דבר, הבעל הנבגד הבין כי אשתו מנהלת רומן באופן מקרי בהחלט, חודשים ארוכים אחרי שהחל, כאשר גל ובן דוד כבר ניהלו ביניהם קשר אינטנסיבי.

"הבעל ראה הודעות של קרן לשרון"

"שרון גל מכיר את קרן בגלל הקשר שלו לעולם העסקי, אבל הרומן התחיל בערך לפני כשמונה חודשים. מדובר באישה נאה ואטרקטיבית", מספר גורם המעורה בסיפור. "בעלה הבין את זה חמישה חודשים אחר כך. היא אמרה שהייתה עם גל בפגישה עסקית, אבל זה עורר אצלו חשדות. למרות שהיא הכחישה הכל בפני בן הזוג שלה - הוא עזב את הבית מהרגע שבו גילה על הבגידה".

על פי עדויות שהגיעו לידי וואלה! סלבס, בן דוד, בכירה בחברת הנדל"ן דוידסון, שכרה עבור משפחתה בית פרטי חדש בסביון - זה שאליו עבר בהמשך גם איש התקשורת לשעבר. במקור, העידו בפני וואלה! סלבס, היתה אמורה לחיות בבית עם בעלה, אך כשהוא הגיע לסיור במקום, אמרה לו סוכנת התיווך כי אשתו כבר הגיעה למקום כשבוע לפניו והחליטה לשכור את הבית. אז, חש כי משהו אינו כשורה, "הבעל לא הבין למה היא עשתה את זה מבלי לערב אותו, אז בדק קצת וראה הודעות אס.אמ.אס שלה עם גל. הוא הבין שהיא עוברת לחיות איתו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

באותו יום, לפני כחודשיים פחות או יותר, כך על פי המקורבים, התעמת עם אשתו ועזב את הבית. בהמשך, לדברי המעורים בעניין, הגיעו לידיו תמונות של רכבו של גל חונה בסמוך לזה של רעייתו וכן כאלה של המגיש נכנס ויוצא מביתה. בהמשך, על פי יודעי דבר, אף הבין כי אשתו נסעה עם גל לחופשה רומנטית ביאכטה בצרפת בחודש מאי האחרון, כשבקיץ אף נפגשו בסתר במדינה, שבה בן דוד אחראית על כמה פרויקטים. הכל, כשהבעל הנבגד לא יודע מה מתרחש תחת אפו. "זה קרה גם בימים שהם היה נוסע לטיולי ג'יפים, גל היה מגיע על הבוקר ועוזב אחר הצהריים", מספר מקורב.

"אם גל והיא לא חיים יחד כמו שהיא מתעקשת, אז למה שרון משלם את החשבונות של הבית?", תוהים מעורבים בדבר באזני וואלה! סלבס. בנוסף, מספר אחד מהמקורבים, כי בן דוד כלל לא "מעושרת", אלא דווקא מעוקלת. "הרי הבית שכבר צילמו לפרומו לתכנית הוא לא שלה, זה הבית השכור שבו היא גרה עם גל. כשהציגו אותה, הזכירו שיש לה שני בנים - אבל לא שהיא בתהליכי גירושין או מחזיקה חבר מפורסם, שבילה איתה בחדר המיטות בזמן שבעלה לא יודע מזה כלום".

"אין בדברים שמץ של אמת"

לאחר פנייה של וואלה! סלבס לקרן בן דוד, סרבה להתייחס לדברים לגופו של עניין ולהסביר את הצד שלה. עורך דינה של בן דוד, יעקב סידי, בחר גם הוא שלא להתייחס לטענות, אלא כתב בתגובה כי "הכתבה מלווה בעובדות שיקריות, שאין בהם שמץ של אמת, מטעות, והפוגעות בשמה הטוב של מרשתי. ברצוני לציין כי פרסום הכתבה מהווה הוצאת דיבה ועל כן הן עבירה והן עוולה על פי חוק לשון הרע".

גם שרון גל בחר שלא להגיב לטענות עד למועד פרסום הכתבה.


וואלה! סלבס לא מסתבכת. היא הרי נולדה מתוסבכת.


כוכבת ”מעושרות” מסתבכת בפרשה של כסף, גניבה והכפשות

משולש רומנטי? אורנה דץ כבר עשתה זאת לפניהם

רכלו על הזוגיות של שרון גל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully