וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, אני נוסעת: פאולינה עוזבת את לאון

וואלה! סלבס

28.8.2013 / 1:56

ימים בודדים אחרי האיחוד המרגש עם האהוב מבית "האח הגדול" - האישה שלאון שוובסקי מתכנן להביא איתה זאטוטים - מתרחקת ממנו. לאן? קצה העולם, בערך. וואלה! סלבס לא מחכה

עידו שחם

(מראיינת: ליהיא גרינר, צילום: עידו שחם, עריכה: אמיר קוטיגרו)

אם לפני כמה שבועות נדמה שפאולינה אלברשטיין תהפוך לאורחת קבועה בארוחות השישי אצל אמא של לאון שוובסקי, כעת, רגע אחרי גמר "האח הגדול" - כבר לא כל כך בטוח שהשניים מעוניינים לקשור את גורלם זה בזו לנצח.

מה הכוונה? הוא, שנותר בבית עד לגמר אמש (ג'), לא הפסיק לתכנן מה יעשה איתה אחרי הגמר. פאו-פאו, שבחנה אותו בעיקר מהמסך הקטן בחודשיים שאחרי הדחתה מהריאליטי, כבר לא כל כך בטוחה. לראייה, רגע אחרי הפגישה המחודשת אתמול, היא כבר עוזבת. כן, למקום רחוק בהחלט.

מתוך גמר האח הגדול. עידו שחם
רוצה לבחון את לאון גם בחוץ. פאולינה אלברשטיין/עידו שחם

בתחילת השבוע הבא, הדוגמנית תצהיר שארזה לבד, תחצה את הדיוטי פרי ותטוס לבקר את הוריה ברוסיה הרחוקה, לבדה. הוריה של אלברשטיין, שעלתה בעצמה מברית המועצות כשהייתה ילדה בת חמש, חיים כיום בעיר סנט פטרסבורג הצוננת - כך שאין זמן טוב יותר מתקופת החגים בכדי לערוך איחוד משפחתי מרגש. במיוחד שאביה חוגג את יום הולדתו ה-75.

מיותר לציין שעבור לאון, לעומת החברה שלו מהריאליטי, לא נשמר מקום על הטיסה. סביר להניח שבזמן הניתוק מהמולת החיים שאחרי הריאליטי, אלברשטיין תיקח פסק זמן להירגע, לחשוב על מי שפגשה שוב - זמן רב אחרי שנפרדו - ותחזור לישראל כשהיא עם החלטה משלה. או שהוא יזרוק אותה קודם.


אם וואלה! סלבס תעלה על מטוס היא תגיע רק למקום אחד - תא המעצר. תמיד מאמינים שהיא מחבל.


פאולינה על לאון: ”גם אני רוצה להביא ילדים”

הדייט של "הרווק" שגרם לדודו אהרון להזיע

רכלו על הטיסה של פאולינה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully