וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעשות? ההסתבכות של שירי מימון

וואלה! סלבס

26.8.2013 / 11:16

הבעיה: הבייבי של מימון בן כמה חודשים בלבד, אבל שירי תהיה עסוקה מכדי לטפל בו כשתעלה על הבמה בחנוכה. הפתרון: פינה מאחורי הקלעים. פתרון קסום? הכי לא. וואלה! סלבס רעש

לפני כמעט חצי שנה, הגיח לאוויר העולם היורש של שירי מימון - בנה הפעוט איתי. אז השמחה היתה גדולה, כמעט כמו נס של חנוכה, אבל איש לא חשב אז מה יהיה כשהדיווה המקומית תצטרך לעזוב אותו לתקופה המתישה של מחזות הזמר והסביבונים. האם תוצמד לו בייביסיטר, או שמא הבעל יוני יהיה זה שיאלץ לבלות עם הלביבות, הספגניות והבן הקטן בבית?

שירי מימון, הראל סקעת. רפי דלויה
לביבות ולבבות. שירי מימון מצטלמת עם הראל סקעת/רפי דלויה

כמדי שנה, גם בחג החנוכיות המתקרב מימון תעלה על הבמה, כשהפעם תשחק את תפקיד הנסיכה של "אלאדין", לצד הראל סקעת (חשוף החזה) ומרטין אומנסקי (הלבוש כהלכה). אבל היא לא מתכוונת לעזוב את האהבה הקטנה שלה בבית. הו, לא.

בזמן צילומי קליפ הנושא להצגה, מימון ספרה שבימים שבהם כולם יזיעו תחת הזרקורים, היא תביא את התינוק שימתין מאחורי הקלעים, לכן תדאג לפינה מיוחדת עבורו - כדי שיוכל לשחק ולהרגיש בבית, בזמן שהיא תהיה על הבמה.

שירי מימון, הראל סקעת, אמיר פרישר גוטמן. רפי דלויה
"רגע, איפה אשאיר אותו!?". הבמאי אמיר פרישר גוטמן מסביר/רפי דלויה

אבל מה, שירי, שעדיין סובלת מ"שכחת הריון" כיוון שהיא נוטה להתבלבל בין אנשים ומקומות מאז שילדה את איתי - לא ממש חשבה על שאר הצוות שיתרוצץ שם מאחורי הבמה של היכל התרבות בתל אביב. נניח, הבמאי אמיר פיי גוטמן, אבא טרי בעצמו, שלא כל כך התחבר לרעיון המשחקייה לפעוטות והודה שהוא מקווה שהדיווה תמצא סידור נוח יותר בזמן העבודה. מה לעשות, מאמא, כשהוא יבכה ואת תשירי? נראה שהיא זקוקה לנס.


וואלה! סלבס מחכה בקוצר רוח לחנוכה, החג היחיד שבו לגיטימי עבורה לגמוע גלונים של שמן זך. אחחחח.


החופשה של נדב אבוקסיס והידיד המסתורי

אור דניאל מתכוננת לגמר ”האח הגדול”

רכלו על שירי ובעיית החתונה שלה בפייסבוק

שירי מימון. רפי דלויה
רואים את הדרמה על הפנים. שירי מימון/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully