וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מי אלין לוי נרדמת בלילות?

טל דרורי

31.8.2013 / 0:02

חשבתם שהבלונדינית החביבה לא-כל-כך-חמודה אל בן הזוג לשעבר? אחרי שתצפו בבוחן הפתע שעליו היא ענתה, אולי תופתעו. וגם: עם מי היא מחובקת בלילה? וואלה! סלבס שאלות קשות

דייב שחר

מאז שהתגלתה בבית "האח הגדול", אלין לוי הספיקה להפוך לכתבת שטח, להתחיל ללמוד משחק, וגם - כאחרונת מלכות היופי (היוש, טיטי) - לעזוב את הבויפרנד שליווה אותה לאורך ההשתתפות בריאליטי ותקופה ארוכה אחר כך , הכדורסלן אלישי כדיר. עם זאת, נדמה שהשניים לא כועסים אחד על השנייה - אחרת למה שתגיד לו "יפה שלום" כפי שהגדירה, כשעברה את בוחן הפתע של וואלה! סלבס.

בוחן פתע אלין לוי. דייב שחר
ספר טוב? שווה! אלין לוי/דייב שחר

אגב, לא מדובר בבן זוג חדש שמחמם את אלין בלילות האחרונים - אלא דווקא ספר טוב. כן, לפני שינה, לוי רושמת לעצמה את כל הדברים בעולם שעליהם היא מודה, לפני שהיא מתחילה לקרוא רומן מרגש או להיט מדע בדיוני שמוביל אותה לשנת לילה של חלומות מתוקים. ייתכן שהיא אפילו קוראת תסריט חדש, כי משחק, המקצוע שהיא לומדת בשנה האחרונה, תמיד הרגיש לה התחום הכי טבעי עבורה.
.
אה, ואם תהיתם כיצד להתחבר אליה, שימו לב שביטחון עצמי הוא הדבר הסקסי בעולם בעיניה. מילים בוטות, אם אתם הטיפוס הקשוח שמנבל את הפה, הכי לא עושות לה את זה. אלין פשוט לא אוהבת קללות. פו.


וואלה! סלבס נורא משתדלת שלא לנבל את הפה, כלומר, אלא אם מכנים אותה בתואר "שדופה". אז היא מתפוצצת.


אלין לוי ודון לני גבאי מתפנקות בביקיני

התכנית הסודית של גילי מיילי ודורין סגול

רכלו על בוחן הפתע של אלין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully