וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל לואיס חושף את האמת: מה עשה בחו"ל?

וואלה! סלבס

18.8.2013 / 15:05

המעבר ממגדל יוקרה בארץ לדירת שותפים בניו יורק, העבודות ההזויות שביצע והניסיונות להצליח בהוליווד - האיש והקוביות בבטן מדבר על הכל בתכנית אנשים. וואלה! סלבס דמעה

צילום מסך

הוא היה אחד הדוגמנים המבוקשים בארץ, אליל בנות וכוכב נוער - ואז החליט להיעלם לארצות הברית. מייקל לואיס, הצעיר הלוהט עם הקוביות בבטן, עזב את הדירה ברמת גן והקהל הישראלי לטובת החלום האמריקני לפני כשנתיים, אבל רק לאחרונה החליט לחשוף את האמת בנוגע למה שהוא עושה אי שם מעבר לים – זה כולל כמה עבודות שלא הייתם מאמינים ששחקן הכדורסל לשעבר ואחד האנשים הכי מפורסמים בארץ יסכים לעשות תמורת תשלום.

בראיון שנערך לאחרונה עם לואיס וישודר הערב (א') בתכנית "אנשים" בערוץ 2, הוא מסביר שהחליט להתמקם בהארלם - בדירה קטנה עם שני שותפים, רועשת לעומת הדירה בקומה ה-56 שרכש בבניין יוקרה ברמת גן. "עברתי לפינה של פינה בשכונת הארלם, איפה שלא תמיד יש לי שקט - זו אנטיתזה, אבל מה שגם החייה אותי", מבהיר לואיס.

מייקל לואיס. "אנשים", צילום מסך
פתח את הדלת? מייקל לואיס/צילום מסך, "אנשים"

כדי להתקיים, הדוגמן עבד כברמן וגם בתור מנעולן - פורץ דלתות ומנעולים בתשלום. "זה הזוי", הוא מגלה, "פעם פתחתי למישהו יהודי את הדלת והוא חיפש עליי בגוגל, ונבהל שגילה מי אני בישראל". עוד הוסיף לואיס, שענה לו "שאלה הם החיים האמיתיים, לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה. לפעמים שורד ולפעמים לא, זו הדרך".

בין ביקור לביקור בישראל, לואיס עוסק בעבודות דוגמנות מזדמנות בארצות הברית וכן בהדרכת שיעורי קרב מגע. במקביל, הוא מעיד על כך שהוא מנסה לפלס את הדרך בתעשיית הבידור האמריקנית, כמו התפקיד בסרט קולנועי לצד ראסל קרואו שהתפספס. חבל.

הראיון המלא ישודר הערב (א'), במסגרת התכנית "אנשים" של קשת וקסטינה תקשורת החל מ-18:50.


וואלה! סלבס לא פורצת, מאז שנתפסה כשהיא מנסה להתגנב לביתו של האקס נטול הקוביות בבטן שלה. מגושמת שכמותה.


מי המלכה? חגיגת הפאר של מדונה

כחול-לבן: מייקל לואיס חוגג במצעד הגאווה בניו יורק

רכלו על הג'וב האמריקני העגום של מייקל לואיס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully