וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת לא חוקית נעצרה בביתם של מלי לוי ושמעון גרשון

וואלה! סלבס

13.8.2013 / 11:23

מסתבכים עם החוק: גרשון ולוי העסיקו עובדת זרה בביתם. לצערם: הבוקר היא נעצרה על ידי עובדי רשות האוכלוסין וההגירה. "לא היה לנו מושג שהיא לא חוקית". וואלה! סלבס מבריחה

מלי לוי ושמעון גרשון לא למדו מהקולגות מירי בוהדנה ואסתי גינזבורג, ולמרות שהחוק אוסר - הזוג העסיק עובדת בלתי חוקית בביתו שבתל אביב.

רק אתמול לוי בילתה באירוע יחצני וכבר היום (ג'), הסתבכה עם החוק. בעקבות מידע מודיעיני, הגיעו הבוקר לביתם של הזוג עובדי רשות האוכלוסין וההגירה, שם איתרו שוהה בלתי חוקית מאוזבקיסטן. העובדת הועסקה בביתם של שחקן הכדורגל לשעבר ואישתו השחקנית. על פי הדיווח, האישה בת ה-30 הגיעה לישראל כתיירת באוגוסט 2011 ומאז הועסקה באופן לא חוקי. העובדת נעצרה ונגד בני הזוג נפתח תיק ברשות בגין העסקה לא חוקית.

מלי לוי, שמעון גרשון. אביב חופי
מסתבכים עם החוק? מלי לוי ושמעון גרשון/אביב חופי

כזכור, זה אינו המקרה הראשון בו נתפסים עובדים בלתי חוקיים בבתיהם של הסלבס. בין שאר המפורסמים ניתן למצוא את הקומיקאי אלי יצפאן, מלכת הילדים רינת גבאי, אסתי גינזבורג ומירי בוהדנה. הקנס הצפוי על עבירה כזו הוא אלפי שקלים, אותם יאלץ הזוג המפורסם לשלם.

מלי לוי אמרה לוואלה! סלבס כי "הבוקר היה מוזר... החבר'ה היו כאן כשהעוזרת בית ניקתה. מדובר בבחורה שעובדת אצלנו כמה חודשים, מספר פעמים בשבוע. היא מדברת רוסית ועברית, לא היה לנו מושג שהיא שוהה בלתי חוקית. בכל מקרה, מדובר באישה מקסימה ואנו שולחים לה אהבה והצלחה".


וואלה! סלבס נעצרה בעבר על העסקה של עובד בלתי חוקי, לקח לה שעות להסביר שבסך הכל מדובר באבא שלה.


נטורל: ליידי גאגא מטיילת בחוטיני

חשיפה: כך נראה הפוני של יעל בר זוהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully