וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: בר רפאלי ואייל גולן משתזפים יחד

וואלה! סלבס

11.8.2013 / 11:00

המיקום: חוף סודי אי שם בשרון. האושיות בביקיני: בר רפאלי, ליאת אשורי וה-BFF אייל גולן. האווירה: לחה במיוחד, ולא רק בגלל השמש. הכי בוקר של כיף. וואלה! סלבס קריוקי

אם חשבתם שהעובדה שצלמי הפפראצי שורצים בחופי הים של תל אביב - תמנע מהמפורסמים לצאת ולשכשך בין הגלים, כנראה שלא הבנתם כמה הם מחבבים את קרני השמש. רק תשאלו את אייל גולן ובר רפאלי, שמדגימים ידידות קרובה בתקופה האחרונה וארזו כמה חברים ליום של כיף בים אתמול. התוצאה? כמה תמונות לוהטות שעלו לרשת, פלוס וידאו משעשע במיוחד, כולל הזמר הלאומי בבגד ים זרחני ומיקרופון זהוב. שימו לב.

צפו באייל גולן משתעשע

גולן ורפאלי, נסעו ל"חוף סודי", כפי שהגדירו אותו, אי שם בשרון - יחד עם הסטייליסטית הצמודה של גולן, ליאת אשורי והארוס שלה, אסי. אחרי שכולם הורידו את הבגדים, נמרחו כהלכה (כנראה) ולגמו משקאות בכוסות שמפנייה - האווירה היתה תוססת מספיק כדי שברבור תתפוס את המצלמה ותתעד את האווירה הבוערת על חוף הים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, בתולות ים. בר רפאלי וליאת אשורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני רוצה(צה צה) לומר תודה (דה דה) לבורא עולם, לאבי גואטה... וגם לאייל גולן... ולבני פרץ... ולבר רפאלי", אומרת אשורי המשעשעת כשהיא תופסת בתליון המיקרופון הזהוב על שרשרת של גולן.

העובדה שבגד הים של הזמר צמוד מאוד וזוהר אפילו יותר, לא הפריעה לכולם לתפוס ראש ולספוח לגופם מעט ויטמין D מהשמיים. אחר כך, הוא בעצמו תיעד את רפאלי ואשורי כשהן נהנות בביקיני. ככה זה כשאין צלמים אחרים באזור.


וואלה! סלבס נאלצה לוותר על ההזמנה להצטרף ליום של כיף בים - ככה זה, היא אלרגית לאבטיח.


ציון ויאנה מציגים: תאוות בשרים באמצע הלילה

התפקיד החדש של אפרת דור

רכלו על הבילוי של בר ואייל בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתפקיד הצלם: אייל גולן. רפאלי עם אשורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully