וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר: "הזוגיות של אביבית היא בולשיט"

וואלה! סלבס

9.7.2013 / 0:02

שימו לב: גרינר לא מתאפקת ומגלה מה דעתה על הזוגיות של הצ'ילבה בר זוהר, שהשיקה חבר חדש לפני כשבוע. "אני לא חושבת שהמשפחה שלו מרוצה", אמרה. וואלה! סלבס סיבוב #6258

אילוסטרציה

קרב החתולות הארוך בעולם, נכנס לסיבוב נוסף. נראה שאביבית בר זוהר וליהיא גרינר, שתי אושיות ריאליטי בולטות, לא מסוגלות להניח אחת לשנייה. הפעם, זו מיס גרינר שהחליטה לדסקס על הזוגיות החדשה של הצ'ילבה עם הריסים, שבוע אחד בלבד אחרי שחשפה את הבויפרנד - ירדן. לטענתה של הבלונדה היחסים בין השניים, כפי שהגדירה, "הם בולשיט".

תקציר האירועים: גרינר ובר זוהר הגיעו כל אחת עם בן הזוג להשקת הריאליטי החדש שבו שתיהן משתתפות - "מה שקורה באילת VIP". בעוד שליהיא הנשואה הגיעה עם בעלה יוסי צבר, בר זוהר הרווקה הציגה את הבויפרנד בן ה-24, שהוא שחקן כדורסל/ נדל"ניסט. אבל מה, בשיחה עם התכנית "שותפים לתשע" בהגשת ירמי רייך ואורן כהן ב"רדיו דרום", גרינר הסבירה שהיא שמעה על הגברבר שנצמד לאביבית, שיצא בעבר עם מישהי קרובה אליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיאו. ליהיא והבעל מול אביבית והחבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"החבר החדש שלה, כשהיה בן 22, יצא עם החברה של האחות הקטנה של בעלי. הוא ממש קטן לה", טענה גרינר בשידור חי. "שמעתי שזה בולשיט. הו, היא כל הזמן עושה את זה, כשהיא לא מעניינת היא מביאה חבר חדש כדי שתהיה מעניינת".

לדבריה של גרינר, זו הסיבה שבגללה סילקה את הקולגה מחתונתה ברעש וצלצולים לפני כשנה. "כמו שעשתה לי בחתונה, רק נחתה מלוס אנג'לס וכבר הביאה חבר חדש כדי שידברו עליה. זה לא אמיתי היחסים האלה, עוד שנייה יהיה לה עוד חבר חדש והיא לא תהיה איתו, כי המשפחה שלו עשירה - והוא לא", אמרה בראיון. "אני לא חושבת שהמשפחה שלו מרוצה, תעשה לי טובה, אביבית בת 31. הכל בולשיט". אאוץ'.


אביבית, את מאוהבת?

"קודם כל החבר שלי הוא לא מושא ראווה. אנחנו מאוהבים בטירוף. כל כך טוב לנו, כבר חודש וקצת שאנחנו יחד, אז מה אכפת לה עם מי הוא יצא? אני דווקא מאוד מפרגנת לליהיא על ההריון והלידה הקרובה, אני יודעת שזו לא תקופה קלה", מסבירה בר זוהר לוואלה! סלבס. "אגב, הייתי אצל עורך הדין והתביעה נגדה מוכנה להגשה לבית המשפט, אז בעוד כמה שבועות שתפנה אליי רק דרך השופט. אבל אני מפרגנת לכולם!".


וואלה! סלבס חושבת שתרכוש לגרינר ובר זוהר פצירה משובחת במיוחד. איי, הציפורניים כל כך ארוכות!


ליהיא גרינר: ”כדאי שאביבית לא תדבר על ההריון שלי”

שוקינג: פאולינה מ"האח הגדול" מגלחת את החזה של בני

רכלו על הדברים שאמרה ליהיא על אביבית גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully