וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם רודברג: "קניות בוורשה כאילו לא מתו פה 6 מיליון"

וואלה! סלבס

3.7.2013 / 21:00

השחקנית והדוגמנית, שנמצאת בימים האחרונים בטיול בפולין, גילתה חוסר רגישות בפייסבוק, כשכתבה את הדברים והוסיפה תמונה. הביקורות, הגיעו במהירות. וואלה! סלבס מתעדת

אגם רודברג, שעד לפני זמן מה זכתה לאהדה רבה ברשת, העלתה פוסט לדף הפייסבוק הפרטי שלה - שיצר תגובה הפוכה לחלוטין והפך לסקנדל של ממש. מדוע? ובכן, לפני ימים אחדים, השחקנית שמבלה את ימיה האחרונים בפולין, פירסמה תמונה בה היא מצולמת עם חברה, לה היא הוסיפה את הכיתוב "קניות בוורשה כאילו לא מתו פה 6 מיליון. שבת שלום". העוקבים כעסו והביקורות מיהרו להגיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פליטת פה חסרת רגישות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבריה של רודברג ברשת החברתית, הופתעו מחוסר הרגישות שהפגינה והחליטו להתנגח בה - עם התגובות הקשות, הפוסט השערורייתי הוסר מהרשת החברתית במהירות. לצערה של רודברג, אנשים שנתקלו בדבר מיהרו לעשות צילום מסך, והפוסט הועלה לדף הפייסבוק של "ישראל היום" - לשם התווספו ביקורות קשות.

"כזאת חסרת רגישות", כתבו עוקבים והוסיפו, "הומור שחור לא צריך להיקרא הומור בכלל". במקביל, אחרים ניסו לגונן על הדוגמנית, "כשהיא תרמה מח עצם כולם התפעלו ממנה, על זה איזה בן אדם מדהים היא. אז היא רשמה מה שרשמה. ודאי שהיא לא התכוונה לאמירה גזענית על אף שזה לא היה צריך להיאמר. לא צריך לעשות מעכבר פיל!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתקופה טובה יותר. אגם רודברג תורמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורמים בסביבתה של אגם מסרו: "לאגם לא היתה שום כוונה לפגוע בקורבנות או זכר השואה, ומיד אחרי שהיא העלתה את הפוסט, היא מיהרה למחוק אותו. אגם היא אדם מאוד ערכי ומשקיעה רבות מזמנה ומרצה לעזרה לזולת. חבל שנטפלים לפוסט הזה, שכאמור ירד מיד אחרי שעלה".


וואלה! סלבס יכולה לבלוס צ'יזבורגר בחוף שכולו "ספורטס אילוסטרייטד". כזו חסרת רגישות היא.


כל הכבוד: אגם רודברג תרמה מח עצם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully