וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריזה משפחתית: דפנה שחר בהריון שלישי

וואלה! סלבס

3.7.2013 / 10:42

פחות משנה אחרי החתונה הנוצצת - המעושרת במיל' ובעלה - חבר הכנסת במיל', יובל צלנר, מצפים לילד ראשון משותף. העולל יהיה הצאצא השלישי עבור שחר. וואלה! סלבס אבאל'ה

אחלו מזל טוב נוצץ במיוחד: כוכבת העונה הראשונה של "מעושרות", דפנה שחר, ובעלה חבר הכנסת לשעבר, יובל צלנר, מצפים לילד ראשון משותף. הריונה של שחר, שכיכבה בדוקו-ריאליטי המשעשע, מגיע פחות משנה אחרי החתונה המדוברת והמתוקשרת שלה עם מי שאז כיהן כנבחר ציבור בכנסת.

דפנה שחר יובל צלנר. אביב חופי
עשירה בילדים. דפנה שחר עם יובל צלנר והילדים/אביב חופי

זה יהיה ילד משותף ראשון לשחר וצלנר, שבחודש ספטמבר הקרוב יחגגו יום נישואים, אך עולל שלישי של המעושרת במיל'. זאת, כיוון ששחר בת ה-40, מגדלת את בנה הבכור בן (10), שאביו הוא המעצב עפר סדן, ואת בתה המשותפת עם כדורסלן העבר עודד קטש, ליה (7). כן, מדובר בילד שלישי מאב שלישי עבור עורכת הדין הממולחת.

שחר, כך על פי מקורבים, נמצאת כבר בחודש השלישי להריון. את הבטן המתפתחת, יוכלו בני הזוג לחוות במשותף, כעת כשהיא לא לוקחת חלק בעונה השנייה של הריאליטי של ערוץ 10 והוא, שגם משמש ביום-יום כעורך דין, כבר לא מתפקד כחבר כנסת. בכל זאת, זו הפעם הראשונה שלו.

דפנה שחר בתגובה: "כיף לי ואנחנו מתרגשים ושמחים! טפו טפו טפו זו רק התחלה, יש עוד שישה חודשים ובעזרת השם, הכל יהיה מעולה". חמודה.


וואלה! סלבס חשה בהריון יום כן, יום לא, בגלל הכרס המשתוללת שלה. היום כן.


מייקל לואיס חוגג במצעד הגאווה בניו יורק

קיץ: דנה מודן קופצת לים עם הבן

  • עוד באותו נושא:
  • דפנה שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully