וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: משפחת מיילי נגד "האח הגדול"

וואלה! סלבס

1.7.2013 / 14:36

פחות מיממה לאחר סילוקו של גילי, כתב רוני מיילי בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו כי הוא מבקש מהמעריצים להגיע ולהפגין בכיכר רבין נגד הפקת התכנית. וואלה! סלבס אוהבת אקשן

נראה שמשפחת מיילי לא יודעת שובע. לאחר ההדחה של אב המשפחה, רוני מיילי ובנו, גילי, מבית "האח הגדול" - בעקבות שימוש באלימות מילולית - הגברים של המשפחה לא מוכנים לשתוק. לפני מספר שעות (ב') פרסם רוני פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו ביקש מקהל המעריצים להגיע להפגין בכיכר רבין, כנגד העריכה המגמתית של ההפקה.

"חברים חברים חבריםםםםםםםםם!!!!!!!!!!! שימו לב שימו לב!!!
לפי בקשת המעריצים של גילי מיילי שמוערכת בכ-מיליון איש ויותר, הולכת להיות הפגנת תמיכה שתתקיים בכיכר רבין בתל אביב אנא היו מוכנים ובואו בהמונכם...", כתב מיילי, "אנו חייבים להוציא את גילי באור חיובי ולהוכיח שכל סיפור ההדחה הינו מגמתי נגד גילי מיילי כדי ליצור רייטינג לתוכנית. יש בידינו תוכניות מוקלטות המראות אלימות מילולית והתנהגות ברוטלית של דיירים כאלה ואחרים ואו אחרות ואף הרבה יותר מזה עוד תהיה הפתעה גדולה ביותר לאח הגדול .......".

רוני מיילי, גילי מיילי. בן קלמר
בלי רגע של מנוחה. המייליז/בן קלמר

עוד הוסיף בהמשך, "אם האח הגדול יודע לעשות עריכה למריבות ולהציג את גילי מיילי באור שלילי.... עליי להודיע לכם שגם לנו יש חדרי עריכה מן המשוכללים ביותר ואנו נוציא לאור בקרוב מאוד... הרבה דברים מביכים של האח הגדול עצמו ושל הפקת האח הגדול במקביל אנו מבינים שהרבה הרבה הרבה אנשים מתנתקים מערוץ 20". (כך נכתב במקור)

כזכור, אתמול (א') הודח מיילי ג'וניור מבית האח הגדול, זאת לאחר שהשתמש באלימות מילולית כנגד הדיירים. לאחר ההדחה, המשיך מיילי לביתו של אחד מחבריו ומשם הישר למקום מסתור, שם הוא שוהה עם משפחתו.

את תגובת משפחת מיילי לא ניתן היה להשיג.


וואלה! סלבס רצתה לתבוע את הצלם שצילם אותה לספר המחזור.


מה? ג'ניפר לופז הופיעה בפני דיקטטור

מלוכלך: תרגיל הבריחה של גילי מיילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully