וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלוכלך: תרגיל הבריחה של גילי מיילי

וואלה! סלבס

1.7.2013 / 10:07

המודח התשיעי מבית "האח הגדול", החליט לא לשתף פעולה עם צלמי הפפראצי שחיכו לו מתחת לביתו והחליט להימלט מהם בדרך מאוד מקורית. היכנסו וגלו. וואלה! סלבס חמקמקה

נראה שגילי מיילי למד דבר או שניים על דרכי התמודדות עם כלי התקשורת (או שלא). בכל זאת, שעון 15 דקות התהילה מתקתק מהר ואם מיילי ג'וניור לא ינצל אותן כראוי, הוא עלול להיעלם עד שתסיימו לקרוא את האייטם.

אתמול (א') הודח הדייר עם הפה הכי גדול בבית (אחרי אבא שלו כמובן, רוני) לאחר שנקט שוב באלימות מילולית, למרות שקיבל לא מעט אזהרות מהפקת התכנית.

האח הגדול. גיא כושי ויריב פיין
שביל הבריחה. גילי מיילי/גיא כושי ויריב פיין

מיילי, שכנראה לא אהב את רעיון ההדחה ונורא כעס על כך, החליט שהוא לא מעוניין בכל הרעש התקשורתי, ובטח ובטח שלא להתראיין לכל צוותי התקשורת שחיכו לו מחוץ לביתו. אי לכך, רגע אחרי ההדחה, נסע מיילי לבית של אחד מחבריו, במגדלי יו, שם צפה בפרק ההדחה שלו.

לצוותי התקשורת שחיכו מחוץ לבית הוריו נאמר כי גילי אמור להגיע מיד לאחר ההדחה, על מנת לישון בבית הוריו. אלא שלאחר מספר שעות של המתנה התבשרו הצוותים כי מיילי החליט לברוח לדירת מסתור, שעל פי מקורבים נמצאת באילת, שם ישהה בימים הקרובים יחד עם חבריו. הסיבה: גילי זקוק לשקט ולרוגע. אה, עכשיו הוא נזכר?


כשוואלה! סלבס צריכה שקט ורוגע, היא נוסעת לחיריה ומתכסה בשאריות של אוכל.


אופסי: התקרית המביכה של ג'ניפר סנוקל

מאמאמיה: מיה דגן רגע לפני הלידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully