וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות חריפות נגד רוני מיילי: "אנחנו מפחדים ממנו, תמיד פחדנו"

25.6.2013 / 0:06

אמנם עבר זמן מה מאז שרוני סולק מבית "האח הגדול", אך הסערות סביבו אינן נעצרות שם. דיירים המתגוררים בסביבתו טוענים שבעזרת עסקיו, הוא השתלט על כל האיזור המשותף, באופן בלתי חוקי

הדייר הבעייתי שסולק מבית "האח הגדול" עקב התנהגות אלימה והתבטאויות גזעניות, אמנם השאיר את בנו, גילי, מאחוריו – אך לא את הרוחות הסוערות. כך טוענים דיירים המתגוררים בפרדס כץ, בקרבת ביתו של רוני מיילי. "אף פעם לא דיברנו על זה, אנחנו מפחדים", מעיד אחד המעורבים, "אין עם מי לדבר, אין מי שיטפל בזה. זה פשוט מצב קיים". הטענות החמורות, המופנות כלפיי מיילי, מתייחסות לעסקיו הפרטיים – שמתנהלים, כך על פי הדיירים, בבניין הדירות בו הוא מתגורר יחד עם משפחתו, בלי כל רישיון חוקי. "מדובר בהתפשטות פושעת שלו על כל הבניין, ועל כל האזורים שבחוץ", טענו.

האח הגדול. גיא כושי ויריב פיין
היום שאחרי טהוניה? רוני מיילי/גיא כושי ויריב פיין

"הוא השתלט על כל המקלט של הבניין והפך אותו לעסק. בלי טאבו, בלי אישורים. למעשה אין מקלט להתפנות אליו במקרה חירום", טוענים המעורבים, "כל מה שקשור לבניין הפך לשלו. החניה הציבורית שלו. הוא גם פתח פיצרייה-גלידרייה גדולה כזאת, כך שהחניה משמשת את העסק". מלבד אותה פיצרייה מדוברת, גם עסק השילוט המוכר של מיילי שוכן באותה הכתובת, כמו גם מכון הקוסמטיקה שפתח לאשתו והדירה בה התגורר בעבר בנו, גילי.

"עשינו שיחות ועוד שיחות, במשך ימים שלמים, אבל לא קיבלנו מענה. היה פקח, והעניין, כך הם חוזרים ואומרים, 'נמצא בטיפול'. בינתיים לא קורה כלום". כעת מתברר, לדבריהם, ש"רוני הפך את הצד האחר של הרחבה הציבורית לפרטית. נעשתה שם בנייה רצינית, עם מרצפות ובמבוקים. שם הוא גם שם שלטי ענק של 'גילי מיילי'. בחזית השניה הוא פתח את עסק השילוט, ללא רישיון. אנחנו מאוד מפחדים ממנו. תמיד פחדנו. אחרי שראינו איך הוא התנהג ב?האח הגדול?, אז אפילו יותר מפעם".

רוני מיילי, גילי מיילי. ניר פקין
כל עסקיו של רוני מיילי, מרוכזים במקום אחד/ניר פקין

"מעבר להכל, אנחנו לא רוצים להסתבך איתו, אבל נראה שלא נותרה ברירה. הוא השתלט על כל הגז של הבניין, זה הפך לגז של הפיצרייה. השאיר את כולם בלי גז, כבר שנים. זה פשוט נבזי", מדווח גורם נוסף, "הרבה מהדיירים שם מאוד מבוגרים וחלק מהדירות הן שכורות, אין מה לעשות, הם פשוט מסתפקים בחשמל. החניה של הבניין, אגב, הפכה לחנייה של הפיצרייה. לידה, הוא גם פתח עסק של קוסמטיקה בלי רישיון".

הבעיות הללו, שהצליחו להסעיר את רוב האנשים שמתגוררים לצד משפחת מיילי, מתרחשות כבר זמן רב – אך עד כה אף גורם מוסמך לא התפנה לטפל בהן. "פתחנו תלונה בעירייה ומעבירים אותנו מאחד לאחר, אבל לא קורה שום דבר. אנחנו כבר חודש מנסים באופן אינטנסיבי לטפל בזה, ושום דבר לא קורה. מעבירים אותנו בין מחלקה למחלקה", טוענים המעורבים.

רוני מיילי, גילי מיילי. ניר פקין
"כל הבניין הזה שייך לו, הוא עושה מה שהוא רוצה". השלטים שהודבקו בחצר שהתרחבה/ניר פקין

לדברי אותם מתלוננים מתוסכלים, "כל הבניין הזה שייך לו, הוא עושה מה שהוא רוצה. אף אחד לא מתעסק איתו, אם נגיד לו חצי מילה – הוא ישתגע. אנחנו פשוט יודעים את זה". הופעתו של מיילי ב?אח הגדול? רק הוסיפה שמן למדורה מבחינת שכניו. "פחדנו אפילו יותר כשראינו שמדובר באדם אטום, שלא ינסה להבין אותך. זה האיש, כבר שנים הוא ככה, משתלט לאט לאט על הכל, מנצל את העובדה שהדיירים מבוגרים ומפחדים, וחלק שוכרים צעירים".

רוני מיילי, גילי מיילי. ניר פקין
"אין מקלט להתפנות אליו במקרה חירום". "שלטים" - העסק הידוע של רוני/ניר פקין

תגובת מזכיר ודובר עיריית בני ברק: "בהמשך לטיפול עירוני בבניה בלתי חוקית בבניין, נכון להבהיר, כי ישנו היתר בניה לדירת נכה בקומת העמודים. אשר לבניה בחצר: הוגש כתב אישום לביהמ"ש בגין סגירת שטח ובניית פרגולה. התיק נמצא בדיון משפטי, בהמתנה למתן גזר דין. נושא העסקים - חלק מהעסקים, אינם טעונים רישיון עסק, ואילו האחרים, נמצאים בהליכים משפטיים".


וואלה! סלבס ניסתה להשיג את תגובתו של רוני מיילי, אך הוא ניתק לה בפנים וסירב להגיב. באסוש.


רוני מיילי: ”אני לא הומופוב וגזען”

דרמה ב”האח הגדול”: ”את הלסבית הכי מגעילה שיש”

האח הגדול. גיא כושי ויריב פיין
מה איתך, בעצם? גילי מיילי/גיא כושי ויריב פיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully