וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה שרה ג'סיקה פרקר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

5.7.2013 / 2:28

גברת "סקס והעיר" מעצבנת את בני המין הגברי ומשמחת את בנות המין היפה כבר שנים על המסך - סיבה מצוינת לראות איך הפאשניסטה התבגרה מול המצלמות. וואלה! סלבס מיס ביג

עריכה: אמיר קותיגרו

לא נעים, אבל האמת היא שלמרות התדמית הזוהרת באה בעקבות "סקס והעיר הגדולה", שרה ג'סיקה פרקר נבחרה (יותר מפעם או פעמיים) לאחת הנשים הכי לא סקסיות בהוליווד. נכון, מדובר בשחקנית מוכשרת ואייקון אופנה מהלך על עקבים, אך נראה שהשילוב של האף היהודי שלה והעובדה שהיא לוקחת חלק בקשקשת הבנות המיתולוגית (נו, הסדרה ההיא) שנשים ברחבי העולם חיות, מתנהגות ומדברות לפיו - גורמים לה להיראות אטרקטיבית פחות בעיני המין החזק.

פניה המפורסמות של שרה ג'סיקה מופיעות על המסך עוד מאז שהייתה טיינאג'רית מוכשרת והפציעה מדי פעם בסרטים וסדרות באייטיז. אחר כך, הספיקה לעשות את "רחוב סומסום" לקהילות יהודיות באמריקה - עד שהגיע התפקיד שהפך אותה למגה-סטאר, זה של קארי ברדשאו, הכותבת השנונה על העקבים ועלילותיה עם בנות העיר הגדולה, שהפכו גם לסרטי קולנוע מדכאי טסטוסטרון. מזל שבעלה, השחקן מתיו ברודריק ושלושת הילדים שלהם, לא סובלים מכל הפטפטת.

כדי לבדוק את האייקון בת ה-48 כהלכה, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של שרה ג'סיקה ומכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מיס "סקס והעיר" - כדי שתראו בעצמכם איך פרקר התבגרה מאז שהופיעה לראשונה כצעירונת מצחיקה ועד לאושיית הנשים הבלונדינית וכוכבת הקומדיות הרומנטיות שהיא היום.


וואלה! סלבס מעריצה את קארי ברדשאו, אבל תמיד ראתה בעצמה סוג של סמנתה. כן, בגלל שהיא שרלילה.


עוד מתיחות פנים: מייגן פוקס | ברוס וויליס | קיילי מינוג | היידי קלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully