וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה מייגן פוקס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

28.6.2013 / 0:00

מייגן פוקס אמנם נחשבת לסמל סקס הוליוודי מודרני, אבל לא תמיד נראתה כמו פצצת המין המבעבעת שהיא היום. צפו ותגלו איך הפכה מנערה תמימה לאישה מרשימה. וואלה! סלבס פלסטיק

צילום: דייב שחר

היא נחשבת לאחת הנשים הלוהטות על הגלובוס, מופיעה מדי פעם על המסך כשהיא בלי הרבה בגדים ובעיקר משמשת כמושא הפנטזיה של המוני גברים - מייגן פוקס, שחקנית, אמא טרייה ובת 27 בלבד. מאז שהעולם זכה להכיר את הפלא המהלך על שתיים, לפני 12 שנים פחות או יותר, פוקס השתנתה באופן מעורר תהיות כשבעיקר השתבחה מבחינה חיצונית. מפתיע? תלוי את מי שואלים.

אז המנתחים הפלסטיים שלה אולי לא מוכנים לגלות כלום על הדרך שבה פניה של כוכבת "רובוטריקים" ובקרוב הסרט החדש על "צבי הנינג'ה" הפכו לנקיות מקמטי הבעה ומלאות בכל טוב (כל עוד זה מגיע במזרק). אולי בעלה ואבי ילדה שגדול ממנה ביותר מעשור, השחקן בריאן אוסטין גרין (לנצח דיוויד סילבר ב"בוורלי הילס 90210"), יסכים לחשוף מה עבר על בת הזוג שלו בשנים האחרונות.

כדי שכולם יוכלו לראות את השינוי של פצצת המין כמו שצריך, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של פוקס ומכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מייגן החושנית - כדי שתראו בעצמכם מה בדיוק שיפצה בפניה מאז שהופיעה לראשונה כשחקנית טינאייג'רית ועד לאישה הלוהטת בהחלט (שאפילו מספרת לכולם שהיא ביסקסואלית) כיום. דלישס.


וואלה! סלבס רואה במייגן מודל לחיקוי, והיתה שמחה לאף, שפתיים, מצח, גבות, ניבים, לחיים, נחיריים והתמדה אצל הקוסמטיקאית כמו שיש לפוקס.


עוד מתיחות פנים: ברוס וויליס | קיילי מינוג | היידי קלום | פנלופה קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully