וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: קים קרדשיאן ילדה בת

שירות וואלה! סלבס

15.6.2013 / 23:45

התינוקת של הראפר וכוכבת הריאליטי, הקדימה את זמנה - והגיחה לעולם הבוקר. אל דאגה, על פי הדיווחים, קים ובתה הקטנה מרגישות נפלא. וואלה! סלבס עננים

אחרי שמונה חודשי הריון, קים קרדשיאן וקניה ווסט הפכו להורים לתינוקת בריאה. הלידה המצופה, שהקדימה את התאריך המשוער בחמישה שבועות, התרחשה הבוקר (ש') בבית חולים בלוס אנג'לס. ווסט, שלאחרונה התעסק בפרשת הבגידה המסעירה, היה לצד אהבותו במשך כל התהליך וליווה אותה בזמן הצירים הכואבים. על פי דיווחים מעבר לים, התינוקת הראשונה של הזוג, היתה אמורה להגיח לאוויר העולם בניתוח קיסרי – אך מכיוון שקימי סבלה מזיהום, היא החליטה להגיע מוקדם יותר למרכז הרפואי.

קים קרדשיאן וקניה ווסט. GettyImages
הורים לבת! קניה וקים/GettyImages

קרדשיאן בת ה-32 אושפזה הבוקר בבית החולים בבוורלי הילס ולאחר שעות צירים כואבות, היא עשתה זאת – הבייבי גירל, שכפי הנראה תיחשף גם בתכנית הריאליטי של הקרדשיאנ'ס, הגיחה לעולם ופגשה גם את אבא ווסט. כעת, הקטנטנה שוהה באינקובטור, ונמצאת במצב בריאותי טוב. נכון, את יום הולדתה, היא חוגגת יחד עם הנסיכה, קייט מידלטון. הידד!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה נראה עד לא מזמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

באותו מרכז רפואי מדובר, סידרס-סיני, ילדו בעבר גם בריטני ספירס, ויקטוריה בקהאם וג'סיקה סימפסון. כן, מדובר בחדר יולדות שכולו VIP. עד כה לא נחשף שמה של הקטנה, אך הוא בוודאי לא יהיה לילה גהובדי.


וואלה! סלבס נשלחה לחדר לידה בכפייה ועכשיו כולם יודעים – זה לא הריון.


פרשת הבגידה: קים קרדשיאן יוצאת לראשונה מביתה

סקס באינסטגרם? ריהאנה בתמונות נועזות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully