וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן יוצא נגד אילנית לוי: "מדברת עליי סרה"

וואלה! סלבס

9.6.2013 / 8:04

אחרי ראיון חושפני שנערך עם אשתו לשעבר, הזמר לא נותר חייב ללוי - כשפרסם סטטוס שבו פירט בדיוק מה הוא חושב עליה. "משתמשת בשם 'אייל גולן'", כתב. וואלה! סלבס זועמת

האם אייל גולן וגרושתו אילנית לוי, זו שפעם כינה "מלכת היופי שלי", רבים זה עם זו בפומבי? בסוף השבוע האחרון, פורסם ראיון חושפני עם לוי, שבה טענה כי היתה ילדה כשנישאה לגולן, רמזה על בגידה מצדו וכן סיפרה שכיום הם כלל לא מדברים בינם אלא רק דרך שני ילדיהם המשותפים. בין הקוראים, היה גם האקס, שלא התאפק ופרסם את דעתו על הדברים שאמרה בחשבון הפייסבוק שלו. גררר.

אייל גולן, אילנית לוי. אביב חופי
פעם הם היו מאושרים. אייל גולן ואילנית לוי/אביב חופי

"אני מניח שחלקכם כמוני קראו את כתבתה של אילנית בשבעה לילות", כתב גולן בסטטוס אישי, שנמחק מאוחר יותר. "אילנית שתמיד תהא אהובתי הראשונה ואם ילדיי לצערי עדיין לא למדה להתראיין", הסביר את דעתו.

"אילנית אמא נפלאה ואישה מדהימה, כואב לי לראות כי חמש שנים אחרי פרידתנו כל שנותר לה לעשות כדי לקבל ראיון זה לדבר סרה ולהשתמש בשם 'אייל גולן'", הסביר. עוד הוסיף כי הוא מקווה ש"אילנית תמצא את דרכה גם בתחום המקצועי ותלמד להתראיין ללא מניפולציות. על האושר בדמות שני ילדיי אני אודה לה תמיד, וכל שנותר לי הוא רק לאחל לה בהצלחה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמחק בנתיים. הסטטוס הזועם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוי, שתחזור למסך בקרוב כמנחת "הרווק" עם חברו הטוב של גולן, דודו אהרון, התייחסה בהרבה חלקים מהראיון המדובר לחיים עם האקס וכן על הזוגיות המפורסמת החדשה שהיא מנהלת מאז - עם אלירז שדה. למרות שגולן ואשתו לשעבר הצטלמו יחד ביום המשפחה האחרון עם שני הילדים ליאם ואלין, לוי מציגה קשר לא ידידותי בכלל עם הזמר - שלא התאפק וכתב את שעל לבו. אאוץ'.


וואלה! סלבס לא כותבת את מה שיש לה לומר - היא צורחת אותו לפנות בוקר. המשטרה כבר מתעלמת.


אייל גולן והחברה החדשה מסלקים את צלמי הפפראצי

לוהט: בר רפאלי ועומר אדם חוגגים עם הגייז

רכלו על הסכסוך גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully