וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחור המביך של יובל המבולבל

וואלה! סלבס

6.6.2013 / 0:30

כוכבת הילדים הגדולה, מיכל הקטנה, התייצבה לצילומי פרסומת חדשה בזמן - אבל דווקא יובל המבולבל, כנראה שכח את הראש איפשהו וגרם לצוות העייף להמתין. וואלה! סלבס שעות

תהיתם מה קורה עם כוכבי הילדים יובל המבולבל ומיכל הקטנה? הסירו דאגה מלבכם, בזמן שהם לא מופיעים על המרקע או מהפנטים את הילדים אל המסך, השניים האלה עסוקים בצילומים, הופעות וחזרות. לאחרונה, הם נפגשו על סט הצילומים, שם נרשמה תקרית מביכה במיוחד בין המבולבל לקטנה. לא, הוא לא שכח שקוראים לה מיכל, אלא פשוט גרם לה לחכות.

יובל המבולבל, מיכל הקטנה. רפי דלויה
"איפה היית!". מיכל הקטנה יויבל המבולבל/רפי דלויה

השניים, היו אמורים לצלם יחד פרומו לעונת הקיץ לילדים של Yes. בעוד שמיכל הקטנה התייצבה בזמן והגיעה מתוקתקת לאולפן, יובל המבולבל כנראה התעופף לחלוטין, כששכח להגיע במועד שנקבע מראש בכדי להתבלבל עם מיכל מול המצלמות - ואיחר ביותר משעה שלמה, כשכל הצוות הגדול ממתין לו.

מיכל הקטנה, יובל המבולבל. רפי דלויה
"נו טוב, חברים!"/רפי דלויה

אגב, לא ברור אם מדובר במשהו שמפריע לקטנה, שכלל מנצלת את הזמן הפנוי שלה בכדי לארגן לבעלה, איש העסקים, ניר ויצמן, מסיבת הפתעה באחת המסעדות השוות בעיר. לקינוח, היא סדרה לשניהם סוף שבוע רומנטי במיוחד בלונדון הקרירה. לפחות היא תוכל להביא איתה לארץ איזה ביג בן שיראה ליובל המבולבל מה השעה בכל זמן נתון.


שלומית עמיר, מנהלת יח"צ של יובל המבולבל: "בימים אלו יובל נמצא בחזרות קדחתניות לקראת מופע קיץ הצפוי לעלות ברשת מלונות באילת, והגיע ישירות משם בטיסה שהתעכבה - לכן איחר לצילום בכרבע שעה בלבד".


וואלה! סלבס לא מבולבלת לעולם. היא פשוט לא זוכרת, לא יודעת או לא מסודרת.


צפו בקלטת הילדים של מיכל הקטנה!

אביב גפן והבן שלו נגד עיריית תל אביב

חגיגת יום ההולדת הסודית של בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully