וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שחקנית "Glee" יוצאת מהארון

שירות וואלה! סלבס

3.6.2013 / 16:21

צ'ריס פמפנגקו, שמוכרת בתור התלמידה הזרה והמוכשרת מהפיליפינים בסדרת הטלוויזיה המזמרת - סיפרה בראיון שהיא נמשכת לנשים. "כן, אני לסבית", הסבירה. וואלה! סלבס חינוכית

הדרמה המוזיקלית "Glee" תמיד היתה בעניין של חינוך, עיסוק בזהות מינית וכללה הרבה להיטים שחידשו - אבל כעת מתברר שלא רק השירים על המסך עליזים. אחת מכוכבות הסדרה, הזמרת-שחקנית הפיליפינית צ'ריס פמפנגקו, יצאה השבוע מהארון במסגרת ראיון מצולם שהעניקה לתכנית "The Buzz" כשסיפרה שהיא בכלל בקטע של נשים ושמה קץ לשמועות. הידד.

צ'ריס הנרגשת מודה: "אני לסבית"

צ'ריס, הופיעה בסדרה המוזיקלית בעונה השנייה שלה, חזרה לקאמבק על המסך כמה פעמים אחר כך וכן הדהימה את הקהל האמריקני - כשהראתה איך היא מסוגלת לשיר באולפן של מלכת הטוק-שואוז, אופרה ווינפרי. בראיון המדובר, הזמרת הסבירה מאוד בפשוט למראיין ש"כן, אני לסבית", אחרי שמעריצים שונים הביעו תמיהה על מייקאובר שעברה - וכלל עיצוב שיער קצוץ, שאיתו הפתיעה במסיבת יום הולדתה ה-21 בחודש שעבר.

רוצים להיזכר? צ'ריס ב"Glee"

בראיון המרגש, הפיליפינית הודתה שמשפחתה מתנכרת לה מאז שגילו על נטייתה המינית ואף התנצלה בפני מעריצים שחשים לא בנוח עם הגילוי על חיי המין שלה. "אלה שמקבלים אותי כפי שאני, תודה לכם. כולנו שווים, בין אם אתם גייז או סטרייטים". כאילו זה צריך להפריע למישהו, כן? כל עוד בקרוב תשחרר שיר על הנושא.


וואלה! סלבס יוצאת מהארון כמה פעמים בשבוע, בגלל שאיגנציו אב הבית מחביא אותה מדי פעם מפני אשתו - איזמרלדה.


ביבי ושרה מארגנים מסיבת הפתעה לאבנר נתניהו

ביץ' בביקיני: פריס הילטון חושפת את הגוף

רכלו על היציאה מהארון של הזמרת בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • glee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully