וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המריבה המביכה של ציון ברוך ויאנה יוסף

וואלה! סלבס

3.6.2013 / 0:00

כולם ראו את המפורסמים נהנים במסיבת הבריכה של בר רפאלי, אבל יש כמה בקהל שראו את זוג האורחים ברוך ויוסף מתווכחים בקולי קולות. צרות בגן עדן? וואלה! סלבס כביסה מלוכלכת

מתברר שלא כולם יצאו מרוצים ממסיבת הבריכה של בר רפאלי, זו שריכזה את כל קודקודי המדורים הצהובים במקום לוהט אחד בסוף השבוע האחרון. ציון ברוך ויאנה יוסף למשל, לא עזבו את המקום עם חיוך מרוח מאוזן לאוזן - ולא בגלל המארחת המשובחת, אלא בגלל שעוד לפני שארזו את עצמם, רבו אחד עם השנייה בפומבי. מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך הם הגיעו למקום. ציון ברוך ויאנה יוסף במסיבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל התחיל באופן שגרתי, כשאל האיוונט המפואר הגיעו החברים מ"שלישיית מה קשור" שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף, יחד עם בנות הזוג, ממש כמו ברוך שבא לבלות עם יוסף. כולם נותרו עם בגדי ים לגופם והשתכשכו יחדיו בבריכה, כולל האקסית של קותי, שהרשימה באאוטפיט צהוב וזוהר - שלמרות שהיה בגד ים שלם - חשף הרבה יותר מטפח או טפחיים.

זאת עשויה להיות הסיבה לכך, שלקראת סיום, הזוג המוזר התווכח בקולי קולות בחצר, מול שאר האורחים הנבוכים ששהו ממש בסמוך להם במקום. יוסף, נראתה עצבנית במיוחד - כשהתהלכה מסביב בפנים זועפות, כשברוך השיב לה והרים עליה את הקול. מריבת אוהבים או צרות בגן עדן? רק הם (ואלה שלא יכלו להתעלם מהמריבה) יודעים.

ציון ויאנה, מה קרה?
הכל טוב. תודה על הדאגה. נזמין אתכם לחינה.


וואלה! סלבס צווחת בכל יום בקולי קולות על התוכי המדבר מהדירה הסמוכה - קפיטן קוק. אבל רק כי הוא מחקה אותה.


לא מסתדרים עם ציון ויאנה? רכלו על כך בפייסבוק

בזמן שבר חגגה: ליאונרדו דיקפריו מאבד את זה

חולקים צלחת? ציון ברוך ויאנה יוסף זוללים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully