וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבנה 'זוהרים' הצילה את החיים שלי"

וואלה! סלבס

26.5.2013 / 0:05

מתברר שהרבה לפני שחוותה את זעמו של מיילי, מתמודדת "האח הגדול" היתה מעורבת בתקרית לא פחות מפחידה - בה לבנה הצילה את חייה של אלמונית. וואלה! סלבס הירו

לבנה 'זוהרים', שהפכה במהלך "האח הגדול" לאחת הדמויות הדומיננטיות (עקב הסכסוך עם צמד המייליז), אמנם מתועדת במשך כל שעות היממה - אך המצלמות הנסתרות אינן יכולות לספר את הכל. ידיעה שהגיעה לידי וואלה! סלבס מגלה כי עברה של המתמודדת אינו פחות מסעיר מהמציאות הנוכחית בתכנית הריאליטי. מתברר שלפני מספר חודשים, 'זוהרים' היתה מעורבת בעוד תקרית אלימה. הפעם, כמו בסכסוך רוני מיילי-טהוניה רובל, בתפקיד המושיעה.

"יש מצב שלבנה הצילה את החיים שלי", מספרת ע' (השם המלא שמור במערכת), שנאלצה להתמודד עם זעמו של עובר אורח, אשר החליט לשחרר את השד הרע ותקף אותה לפתע, כך לטענתה, בלב רחוב סואן.

האח הגדול. גיא כושי ויריב פיין
"רק אישה אחת הגיעה למקום, לפני שהוא תקף אותי, ועצרה אותו". לבנה זוהרים/גיא כושי ויריב פיין

המקרה המפחיד התרחש לפני מספר חודשים, בשוק לוינסקי התל אביבי - סמוך למקום בו נמצא דוכן האביזרים של מתמודדת "האח הגדול". ע', שעברה במקום כמו בכל יום רגיל, צפרה ממכוניתה לאדם שחסם את המעבר. "משום מקום, הגיע בחור פסיכוטי שהלך באזור, וצעק עליי. האופי הישראלי שלי גרם לי לענות לו בציניות", מתארת ע' את תחילת יומה העגום, "באותו רגע, הבחור התנפל על המכונית שלי באלימות ובצעקות שישבור לי את כל העצמות".

המקרה הקשה לא הסתיים בזה, והמשיך כשע' החליטה לצאת ממכוניתה, ולהתייצב מול אותו בחור אלים, שהפתיע אותה בתגובתו הקיצונית. "הוא עבר לאיומים שירצח אותי, שאם היתה לו סכין - הוא היה רוצח אותי. זה קרה לעיני כל הרחוב: בעלי חנויות, קונים, אנשים שעברו שם, נהגים... אף אחד לא עשה דבר, מלבד אישה אחת שהגיעה למקום, שניה לפני שהבחור תקף אותי, ועצרה אותו".

על פי ע', האישה המדוברת "תפסה אותו חזק, חבקה אותו ממש, סובבה את הראש, הביטה לי בעיניים וביקשה ממני ללכת. המבט שלה הספיק להחזיר אותי לשפיות, נכנסתי לרכב וברחתי. אף אחד מלבדה לא עשה דבר", אומרת ומסגירה שאותה אישה, שהגיעה לפתע למקום, היא 'זוהרים', בכבודה ובעצמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"הקול שלי הולך אליה", מסכמת ע' את החוויה ומתייחסת למקומה הנוכחי של 'זוהרים'. "יש מצב שהיא הצילה את החיים שלי".


כן, כן, כן. כשהיא בדרכה לנייט-סנאק, וואלה! סלבס מקפידה על ז'קט זוהר.


סערה ב"האח הגדול": גזענות נגד אתיופים

צפו: הסכסוך בין רוני מיילי לקהילה הגאה נמשך

דרמה ב"האח הגדול": "את הלסבית הכי מגעילה שיש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully