וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על נעמי קמפבל

וואלה! סלבס

25.5.2013 / 0:04

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# נעמי קמפבל, אחת הטופ מודלז המצליחות בכל הזמנים שמככבת על מסלולי תצוגות האופנה כבר עשרות שנים, לא מסתפקת בתואר "יפה ומוצלחת". לכן, הדיווה חשקה גם בקריירה כזמרת מבצעת ואפילו הוציאה בשנת 1994 אלבום פופ שלם בשם "Baby Woman". לא רק שקמפבל קיבלה עליו ביקורת שלילית מסביב לעולם, אלא שהאלבום אפילו לא נכנס למצעד 50 הגדולים במצעד האנגלי.

# אבל זה לא הקשר היחיד של הדוגמנית לעולם המוזיקה. בשנת 1992, התארסה לנגן הבס המיתולוגי של להקת U2 - אדם קלייטון, איתו התחילה לצאת אחרי שאמר בראיון שהחלום שלו הוא "דייט עם נעמי קמפבל". השניים נפרדו בשנה שאחר כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים את הצלקת? נעמי קמפבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

# מתברר ששנת 94' היתה שנה מאוד יצירתית עבור הדוגמנית, כיוון שבאותה תקופה ששחררה את הרומן הראשון פרי עטה - "ברבור". עלילת הספר עסקה, איך לא, בסופרמודל בשם "סוואן" (ברבור באנגלית, לא בר רפאלי!) והתוצאה לא ממש הזכירה את אלה של ג'יין אוסטן או ביאליק, בלשון המעטה.

# כדוגמנית שלא חוששת להשוויץ בגופה גם בלי הרבה בגדים, נעמי הצטלמה לכמה תמונות אירוטיות במיוחד עבור הספר המגה-פרובוקטיבי של מדונה - "סקס". כן, שתי הדיוות מנשנשות אחת את השנייה בחלק מהצילומים.

# אבל לא הכל מושלם - כי יש פגם אחד ביופיה של מיס קמפבל. אם תבחנו את התמונות שלה היטב תגלו צלקת קטנה מתח לאפה ומעל לפה של הדוגמנית, ממש במרכז הפנים. זה לא מפריע לה לככב על שערי מגזינים וכרזות ענק כבר מאז האייטיז.


מה לא יאמן כי יסופר על טורי ספלינג?

כמה עובדות מפתיעות על ג'ורג' קלוני

הנה מה שלא ידעתם על פנלופה קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully