וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המעשה הטוב של אלירז שדה ועדי הימלבלוי

וואלה! סלבס

19.5.2013 / 14:01

שני הכוכבים, יחד עם גלית גוטמן, גורי אלפי, יעל פוליאקוב ורבים אחרים - נרתמו לסייע למופע ההתרמה להצלת חייו של עדן חכם. בואו לראות את הסרטון המרגש. וואלה! סלבס מברכת

את מכירים אותם מהמסך או מההופעות על הבמה, רגילים לראות אותם באירועים נוצצים או בפפראצי מסעיר. אבל יש רגעים שבהם המפורסמים המקומיים לוקחים פסק זמן ומקדישים את עצמם לאחר - למען מטרה טובה. מופע התרמה לשם סיוע רפואי לעידן עדן חכם, איש בידור שגילה שהוא זקוק לטיפול רפואי בחו"ל בשל מחלה נדירה - הביא את אלירז שדה, עדי הימלבלוי, גלית גוטמן ואחרים לצלם סרטון מיוחד לקידום האירוע.

בסרטון המרגש, שמקדש את החיים ומדגיש את החשיבות באהבה ועזרה לזולת, מופיעים גם מיכל ינאי, גורי אלפי, יעל פוליאקוב, המגישות לירון ויצמן עם ענבל שלוי, הראפר הצל והזמר האהוב עידן עמדי, שחולקים מול המצלמה את התובנות האישיות שלהם. בין השאר, מדברים בו גם אושיות חדשות הספורט מירי נבו ואלי אילדיס, השחקן דביר בנדק, דנה רון, נירו לוי ומודי בר-און.

אגב, במופע התרמה לשם סיוע רפואי לחכם, שיערך מחר (20.5) במועדון "רידינג 3" שבנמל תל אביב, ישתתפו גם רן דנקר, אורנה בנאי, מירי מסיקה, אורי גוטליב, "שלישיית מה קשור" ועוד המון שמות נוצצים אחרים, כך שאולי שווה לרכוש כרטיס, להגיע ובכך לסייע ולתרום לטיפול היקר במי שזקוק לו כל כך.


וואלה! סלבס רצתה להתשתתף בסרטון, אבל הסבירו לה שאף אחד לא מכיר אותה מחוץ לשדרה שבה היא מפטרלת כל יום אחר הצהריים.


שרון גל על החשדות: ”הכל יהיה בסדר”

מה עשו מלכת היופי טיטי וגדי סוקניק יחד?

מזדהים? רכלו ותרמו לזולת גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully