וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: המתמודדת שפרשה מ"האח הגדול" מדברת

קרין בן גלים, שהחליטה להדיח את עצמה מ"האח הגדול" פחות משבוע אחרי תחילת העונה - הספיקה לדבר עם וואלה! סלבס לפני שנכנסה לבית והודתה שנסחפה כשנבחנה לתכנית. צפו בראיון

צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט, מראיינת: נועה הרשקוביץ

קרין בן גלים, אחת המתמודדת הצעירות המעניינות ביותר שנכנסו לבית "האח הגדול" לפני שבעה ימים בלבד, זעזעה את הפקת התכנית כשפרשה ממנה במהלך סוף השבוע. עם זאת, ההחלטה שקיבלה הדיירת הצעירה, לא מפתיעה בהתחשב בדברים שאמרה בראיון מיוחד לוואלה! סלבס, רק יומיים לפני שנכנסה לבית המלא במצלמות. "האמת שזו לא שאת קמה בבוקר ואומרת 'אני מחליטה ללכת ל'האח הגדול'. את מתקבלת, עוברת את כל התהליך, מתרגשת ונסחפת לתוכו", סיפרה בגילוי לב.

"כשאת מתקבלת וקולטת שאת בפנים את כבר לא יכולה להגיד לא", הודתה בן גלים כשנשאלה למה החליטה להשתתף בריאליטי. "הגעתי לכאן עם שתי מזוודות כי לא יכולתי לוותר על הבגדים, אני צריכה לאחד אותן למזוודה אחת", התלוננה הצעירה בת ה-24.

קרין בן גלים. אבי כהן
תצליח לשמור על איזון? קרין בן גלים/אבי כהן

"אני לא אוהבת אנשים מתנשאים, אנשים סכסכנים, צבועים, שחושבים את עצמם, שקרנים, דו פרצופיים", סיפרה בפתיחות על החששות שלה במהלך התכנית. "יכולה לצאת ממני ביצ'יות, אגואיזם, בועתיות, יכול להיות שיצא ממני טוב לב שקיים בי". בן גלים, דאגה להסביר שהיא "עסקת חבילה, וכמו שאני לא אוהבת את כל האנשים אני לוקחת בחשבון שכולם יאהבו אותי".

"לי חשוב לשמור על הסנטר שלי, על הנשמה שלי שלא תצא מפרופורציה. שהנפש שלי תרגיש טוב. אני לוקחת את זה כמו דיאטה", הבהירה בן גלים, שראתה איך הפרסום נגע בחברתה מהבית ופליטת ריאליטי אחרת, נטלי דדון. "אני רגועה עד שיוצא לי הקוף. מטפס על עצים, אוכל בננות, עושה המון דברים". יכול להיות שהוא גם ברוח מבית "האח הגדול"? ייתכן שאת התשובה אף פעם לא נדע.

מסכימים עם הפרישה של קרין? רכלו בפייסבוק

מלבד בן גלים, גם לאון שוובסקי, הגברבר הבלונדיני של העונה הנוכחית, ישב לשיחה אינטימית עם וואלה! סלבס רגע לפני שצעד לתוך הבית. "אפשר להגיד שאני מצליח אצל המין הנשי, אני לא אוהב לדבר על עצמי אבל אאשר את מה שאת אומרת", הסביר בראיון מנהל חנות הבגדים בן ה-27.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לאון שוובסקי. בן קלמר
מספר שהוא גיי. לאון שוובסקי/בן קלמר

אבל מה קורה כשהוא לא בעניין של אחת הבחורות שרוצה אותו? שימו לב בנות, מדובר בשחקן לא קטן. הוא, לדבריו, פשוט מסביר להן שהוא הומו, שהוא מחזיק חברה קבועה או אפילו נשוי. "אני אחד כזה שהוא לא 'פרווה'. אני בשרי, כזה שצריך להוסיף פלפל על הבשר שלו", מעיד על עצמו שוובסקי. רק שלא יעשה וול-דאן.


וואלה! סלבס לא מספיקה לפרוש מכל פרויקט שבו היא לוקחת חלק, לפני שזורקים אותה מכל המדרגות. בגלל זה היא צולעת.


ובינתיים: פאולינה מ"האח הגדול" בהלבשה תחתונה

הסרט האירוטי של מתמודדת "האח הגדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully