וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס אינטרנשיונל: טיטי איינאו כובשת את איטליה

וואלה! סלבס

30.4.2013 / 0:24

מלכת היופי הישראלית תייצג את ישראל גם בארץ המגף - כשבסוף השבוע תגיע לביקור רשמי באיטליה, כולל הופעות בטלוויזיה המקומית וארוחות ערב רשמיות. וואלה! סלבס צ'או בלה

מלכת היופי של ישראל לשנת 2013, טיטי איינאו, לא נחה לרגע. אחרי שזכתה לפגוש את נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, את משפחת נתניהו, התחככה במפורסמים מקומיים במסגרת השקות ובין לבין גם דגמנה על המסלול - טיטי בדרך לכבוש את אירופה. התחנה הראשונה? איטליה, ארץ הפיצה והאופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סי, רג'ינה. טיטי איינאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיטי תטוס בסוף השבוע הקרוב לארץ המגף, אליה הוזמנה על ידי תחנת הטלוויזיה הממלכתית Rai 1 לראיון מצולם. אחרי שתנחת ברומא לביקור בן שלושה ימים יחד עם מלווה, תגיע לאולפני התכנית הסופר-פופולרית "Domenica in", רק כדי להשתתף בראיון שישודר ביום ראשון הקרוב (5 למאי) לכל הצופים האיטלקים. את הנסיעה אגב, יממן ערוץ הטלוויזיה שחושק בראיון עם המלכה המקומית של ישראל.

רגע אחרי הראיון טיטי תמשיך למילאנו, לשם הוזמנה על ידי ארגון "קרן היסוד", בכדי להשתתף כאורחת הכבוד באירוע התרמה לחיילים בודדים, שנערך בשיתוף עם הסוכנות היהודית. עוד לפניכן המלכה הלוהטת תגיע גם לשתי ארוחות ערב חגיגיות, בהשתתפות אשת שגריר ישראל ברומא, נאור גילאון. הכי אקסקלוסיבית ונחשקת, לא?


וואלה! סלבס הוזמנה אף היא לביקור רשמי - במכבסה השכונתית. היא עוברת שם בערך פעם בשנה, זה מספיק.


רותח: גווינת’ פאלטרו רוקדת עם חשפנים

פרגי מתלהבת מהשמלה של כוכבת ישראלית בהוליווד

רכלו על מלכת היופי טיטי והחלום האיטלקי שלה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully