וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: סלבס הוליוודיים הכי ישראלים שיש

וואלה! סלבס

16.4.2013 / 1:59

כמה מהם מחזיקים בחשבון העובר ושב שלהם יותר דולרים מסכום התקציב השנתי של מדינת ישראל כולה, רובם קשורים איכשהו לעם היהודי וכולם, אבל ממש כולם, מגה-כוכבים בינלאומיים שחשים קרבה לליטל יזראל, במידל-איסט החמים.

מתברר שיש מפורסמים הוליוודיים שכל כך אוהבים את התוצרת המקומית, עד שהם מתרועעים עם הישראלים, מקיפים את עצמם בעובדים שנולדו בארץ וגם מגיעים בכל כמה שנים לביקור בהולי-לנד - סתם בשביל הכיף. החג הציוני, הוא הזדמנות מצוינת עבור וואלה! סלבס לאסוף כמה סלבס שאמנם לא תוצרת כחול-לבן, אבל הכי מעודדים את הזקפה הלאומית. בקרוב: נעטוף אותם בדגל.

אשטון קוצ'ר

עשה עלייה: ארבעה ביקורים של קוצ'ר בארץ הקודש, כולל אחד למטרות ביזנס ולא פלז'ר, כשהספירה עדיין נמשכת.

שם פתק בכותל? קוצ'ר, קבליסט אדוק בימים בהם עוד היה עם דמי מור (וכנראה מתרגל את התורה עד היום, כל עוד אנחנו לא יודעים אחרת) - סייר במסגרת אחד מביקוריו בקבר יוסף. טוב, עם החברה היהודייה החדשה שלו (נו, מילה קוניס), הוא עוד יסיים עם עוד חופה כשרה בג'רוזלם.

תביא לי מהדיוטי... את מיס קוניס שתעשה לוואלה! סלבס נעים במשך כמה ימים, לוהטת שכמותה.

ז'אן קלוד ואן דאם

עשה עלייה: הוא אמנם היה פה לא פחות מארבע פעמים מלאות אקשן (כול רומן עם בחורה מקומית באחת הפעמים), אבל וואלה! סלבס מרגישה כאילו כוכב הניינטיז כבר מתכנן את הפעם הבאה שלו ביזראל.

שם פתק בכותל? ואן דאם הספיק לחרוש את הארץ מצפון לדרום, במסגרת ביקורי עבודה וטיולים פרטיים למהדרין, כשאחת העצירות המעניינות ביותר שלו היתה במועדון חשפנות תל אביבי. כוכב אקשן שובב, כפי שיכולה לספר הישראלית הלוהטת שזיכתה אותו בהתערטלות ציונית גאה.

תביא לי מהדיוטי... שאריות לוהטות יותר משנות ה-90'. נניח, את בנות הספייס גירלז!

נטלי פורטמן

עשתה עלייה: אחת השחקניות הכי ענוגות בהוליווד אמנם נולדה בירושלים, אבל עזבה את הארץ בגיל צעיר מכדי שנוכל לומר שהיא 100% לוקלית. אז מה? זה לא מנע ממנה לבקר את המשפחה בישראל עשרות פעמים, ללמוד כחצי שנה באוניברסיטה העברית במסגרת חילופי סטודנטים ואפילו לצלם כאן סרטים מקומיים בין לבין. הכי גאווה מקומית.

שמה פתק בכותל? פורטמן לא רק נהנית לבקר את משפחה המקומית, אלא גם מספרת על יהדותה ומגינה על ישראל אם רק צריך. חרם תרבות? גילוי אנטישמי? פורטמן, שבילתה ביזראל מצפון ועד דרום היא הפנים היפות של ההסברה הישראלית, גם בלי שתגור כאן.

תביא לי מהדיוטי... את פסלון האוסקר. זקפה לאומית שכמותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ג'רארד באטלר

עשה עלייה: אחרי לפחות שלוש פעמים בתל אביב, בהן אחת לא מזמן בחג הפסח האחרון, כבר לא צריך לספור לו.

שם פתק בכותל? אליל האקשן הסקוטי, שהתחבר עם המון ישראלים כמו אורי פפר וליאור סושרד כשעבר להתגורר בלוס אנג'לס, לא מפסיק להצהיר כמה הוא אוהב את ה-BFF הישראלים שלו. הוא חובב הומור ישראלי, מבטא ישראלי וכפי שיעידו כמה בנות מזל - את המין היפה בישראל. יס, מן!

תביא לי מהדיוטי... וואלה! סלבס תוותר על מתנה מהדיוטי, ובתנאי שתקח מפה את אורי פפר בחזרה לארצות הברית! יש גבול.

מדונה

עשתה עלייה: הפעם הראשונה שלה ביזראל היתה כשהופיע בתל אביב בשנת 1993, כשמאז הספיקה לנחות כאן גם בשנת 2004, 2007, 2009 וגם לפני כשנה. למה שלא תקנה בית בצפון תל אביב וזהו?

שמה פתק בכותל? לא רק שהצדיקה ביקרה בכותל, השתוללה על החוף וראתה הרבה חדרי מלון בתל אביב, אלא שאפילו הרחיקה עד לקבר האר"י בצפת. רק על הסיור הזה מגיע לה פרס ישראל למטיילת המתמידה.

תביאי מהדיוטי... אולי עוד בוי טוי צעיר או שניים. וואלה! סלבס אוהבת שהם במרחק נגיעה.

סשה ברון כהן

עשה עלייה: כבן להורים יהודים שנולד באנגליה, כמובן שגם הבדחן ההוליוודי מכיר כמה ישראלים מקרוב, בהם גם בני משפחה. סבתו של ברון כהן גרה בבת ים, והוא נוהג לבקר אותה עוד מילדות באופן קבוע. היי, מיסטר בוראט אפילו דובר עברית שוטפת, ומתבל את הסלנג של הדמויות ההזויות שלו במילים כשרות.

שם פתק בכותל? חוץ ממיליון ביקורים וטיולים ברחבי הארץ, ברון כהן חי בעברו כשנה בקיבוץ בראש הנקרה. מאז, אפילו הביא את אשתו איילה פישר והבנות שלהם לראות את תל אביב מקרוב כמה פעמים. הלו, הוא הכי מקומי.

תביא לי מהדיוטי... דמות חדשה וישראלית במיוחד? הוא הכי טוב בזה.

מארק רונסון

עשה עלייה: הדי ג'יי הלוהט ביקר פה לפחות ארבע פעמים בענייני עבודה, אבל בתור נייס ג'ואיש בוי היה בארץ גם בביקורים פרטיים של משפחה וחברים - ויותר מפעם אחת. היי, רונסון אפילו בילה כאן עם אשתו אחרי שהתחתנו. צדיק.

שם פתק בכותל? רונסון לא מפסיק לדבר על היהדות שלו, ואפילו הודה כמה פעמים שמאוד אהב את אלה שהגיעו להופעות בישראל - אותם כינה "הקהל הכי טוב בעולם". מצד שני, הוא מביא איתו אורחים בכל פעם שהוא נוחת כאן, כמו הזמר בוי ג'ורג'. הדי ג'יי אפילו הודה שתכנן להביא לארץ את איימי ווינהאוס, חברה יהודיה טובה. טוב, זה לא קרה.

תביא לי מהדיוטי... קצת שאריות ווינהאוס. כי רק הוא יכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully