וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום בלונדיני: מה אורית פוקס עושה לפני השינה?

טל דרורי

6.4.2013 / 0:00

אתם יכולים לדמיין את האישה והחזה, נכנסת למיטה בבייבי דול קצר ושיער פזור - אבל מה היא באמת עושה לפני שנת היופי שלה? וגם: הקללה העתיקה שפוקס מחבבת. וואלה! סלבס צהבת

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

האישה והתופעה, אורית פוקס, ידועה בעיקר בגלל נכס אחד או לייתר דיוק - שניים בולטים במיוחד שברשותה, אלה שהפכו אותה לסמל סקס לכל דבר. אבל מתברר, שהדבר הכי סקסי בעיניה הוא כבוד. כשהתבקשה לענות על בוחן הפתע השובב של וואלה! סלבס, הסבירה הבלונדינית שהיא הכי נהנית כשהגבר שלה "מכבד את השני. את הצד השני". עושים שלום עכשיו!

אורית פוקס. דייב שחר
כן, היא באמת אמרה את זה. אורית פוקס/דייב שחר

אם חשבתם שבגלל הסקס אפיל שלה, הגברת הסקסית היא לא כמו כולם, דעו שהדבר האחרון שהיא עושה לפני השינה הוא תמים במיוחד. כן, היא בסך הכל צופה בסרטים והסדרות האהובים עליה, לא מה שחשבתם, שובבים. אגב, אם תנסו להרשים אותה עם מיליון שקלים חדשים בחשבון הבנק, דעו לכם שלדבריה, מיליון הוא "בכלל לא הרבה כסף". אה, באמת?

ואיך היא מקללת? ממש כמו הדמות השזופה שלה, היא מקללת באופן אולד פאשן למדי. אם תעצבנו אותה, פוקס כנראה תסנן לעברכם "דגנרט", עסיסי. שוקיניג, אבל לאחד האקסים שלה היא לא היתה אומרת את זה, אלא היתה מסתפקת בשלום חמים ו"מנופנפת לשלום", כפי שהגדירה זאת היטב. קלאסית.


וואלה! סלבס עושה שלום רק עם חתול הפרא שלה, בונבון, שבורח בכל יום שישי מהבית ומכעיס אותה.


את מי שרפה אורית פוקס?

מלכות הלילה: הראל סקעת ואורית פוקס חוגגים

רכלו על אורית פוקס והשאלון שלה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully