וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי, בייבי: עדי נוימן עוזבת את ישראל

וואלה! סלבס | אביב חופי, יח"צ

21.3.2013 / 0:02

שלוש שנים לוקליות הספיקו לדוגמנית האדמונית כדי למצות את ארצנו הקטנטונת, כך שבקרוב היא ככל הנראה תנטוש את תל אביב לטובת חיים בניו יורק סיטי. וואלה! סלבס אורזת לבד

בקרוב, מתברר שהמדינה שבה אנו חיים תהיה זוהרת קצת פחות. הסיבה: עדי נוימן, אושיה אורבנית, די ג'יי ואחת הדוגמניות המצליחות ביותר שיצאו מישראל, תנטוש את הארץ לטובת חיים מעבר לים - בניו יורק הרחוקה. כן, למרבה הצער מדובר בפרידה לתקופה בלתי מוגבלת.

עדי נוימן. אביב חופי
ביוש. עדי נוימן/אביב חופי

נוימן, שחזרה לפני כשלוש שנים לתל אביב, אחרי שהות ממושכת מעבר לים שכללה קריירה מפוארת כדוגמנית אינטרנשיונל - סיפרה ליוליה פלוטקין שפגשה באירוע נוצץ, שהיא רק חזרה מביקור בפריז וכבר מתכננת את הנסיעה המתקרבת לארצות הברית. הכל, בגלל שקיבלה הצעה למשרה ניהולית בחברה של אחיה בניו יורק, שמאוד קורצת לה. ביזנס וומן, אבל מובחרת.

עדי נוימן. אביב חופי
מי יצחיק אותך בחו"ל? עדי ויולה פלוטקין משועשעות/אביב חופי

השתיים, שפטפטו בתערוכת המשקפיים הנודדת של המותג "THEO" בחנות וורובל אופטיק בוטיק שבדיזנגוף סנטר, נראו מרוצות מהמשקפיים במקום ושמרו על אווירה חברית, שתחזיק לפחות עד לחודש יוני הקרוב. אז, אם הכל יסתדר, תארוז נוימן מזוודה גדולה ותעתיק את מקום מגוריה למנהטן - יחד עם בעלה אבי יחיאל, שינסה את מזלו בקריירת כדורגל בינלאומית. שיהיה בהצלחה.


וואלה! סלבס גם היא חושבת על רילוקיישן, למדור הספורט כמובן.


לוהט! עפר שכטר ואיתן פוקס נצמדים

עדי הימלבלוי חוזרת לאקס המפורסם שלה?

רכלו על נוימן והקשר הניו יורקי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully