וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה דץ מגיבה על הפרשה

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

18.3.2013 / 0:02

"המשולש הרומנטי" שבו היתה מעורבת הכוכבת, גרם לסערה בביצה. כעת הגיע תורה של דצה להגיב, ולספר לראשונה מה היא באמת חושבת - או לא חושבת. וואלה! סלבס נו קומנט

צילום: ניר פקין עריכה: בת גולן

אם עדיין לא נמאס לשמוע על פרשת אורנה דץ והמשולש הרומנטי, הגעתם למקום הנכון: לאחר שוואלה! סלבס סיפרה לראשונה על בן זוגה החדש של הכוכבת, אהרון רוזה, ויומיים אחר כך חשפה את פרשת המשולש הרומנטי והעובדה שלרוזה יש בת זוג נאמנה כבר שנתיים - מגיע תורה של דצה.

אתמול (ב') העניקה דנית ברנס, אותה בחורה בה בגד רוזה עם אורנה, ראיון בלעדי לוואלה! סלבס. עכשיו, הגיעה שעתה של הדמות המרכזית בסיפור להגיב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משעשע./מערכת וואלה!, צילום מסך

אורנה הצטלמה לקמפיין חדש של חברת האופנה "סבנטין", שם סיפרה כי היא מתרגשת להצטלם בפעם הראשונה לקמפיין אופנה ושזו עבודה מאוד קשה.

כשנשאלה הדצה על הפרשה בה היתה מעורבת, היא חייכה במבוכה קלה ואמרה: "אין לי מה להגיד זה פשוט משעשע אותי כל העניין הזה. מה שנחמד בעיני הוא שלא האמנתי, בחלומות הכי ורודים שלי, שב-2013 אהיה נושא שיחה. אבל זה משעשע כמו רוב הידיעות שמתפרסמות עליי. זה משעשע אותי". כשנשאלה האם שוחחה עם רוזה, העדיפה אורנה שלא להגיב. "זה מה שיש לי להגיד בנושא", אמרה.

וואלה! סלבס כבר לא מאמינה לאף אחד. בעיקר לא לעצמה.


תוקפת בחזרה: בר רפאלי עונה לדובר צה"ל

בלעדי: "התקשרתי להזהיר את אורנה דץ"

  • עוד באותו נושא:
  • אורנה דץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully