וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו יומנים: תאריך החתונה של אניה בוקשטיין

וואלה! סלבס

14.3.2013 / 9:07

בין החזרות למחזמר והצילומים לסדרה החדשה, הכוכבת ההורסת מצאה גם זמן לדחוף ביומן אירוע מאוד חשוב - החתונה. אז אולם עדיין אין, אבל לפחות יש תאריך. וואלה! סלבס מתלהבת

תרשמו תרשמו: אחרי שנה וקצת מאז שקיבלה את הצעת הנישואין שלה מבן הזוג, איש העסקים דותן ויינר, החליטה השחקנית/זמרת/דוגמנית אניה בוקשטיין, לקחת את העניינים בידיים ולקבוע תאריך ליום החשוב בחייה.

אז קצת אחרי שיעלה המחזמר בכיכובה, "צלילי המוזיקה", ורגע לפני שהסדרה בכיכובה - "העממיות" - תעלה לאוויר, הכוכבת תקח פסק זמן מהכל ותצעד אל עבר החופה, שם תגיד 'איי דו' לבן הזוג ההורס שלה בשנים האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקיץ הקרוב תלבשי לבן. אניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפתחו יומנים ותרשמו: 16.5, זה התאריך עליו החליט הזוג המאושר. אם אתם קרובי משפחה או חברים ממש ממש קרובים, סביר להניח שתוזמנו לסיבוב הראשון בבית הכנסת, שם תערך החופה המסורתית. אם אתם לא, אל תתבאסו, רוב הסיכויים שתוזמנו למסיבה הגדולה שתערך מיד לאחר מכן. איפה? זהו, שגם אניה בעצמה לא סגורה על המקום ובימים אלו היא מחפשת אחר הלוקיישן המושלם.

נראה שבוקשטיין לא ממש לחוצה, מקורבים מוסרים שהיא עסוקה יותר בהופעה הקרובה שלה (20.3) שתעלה בתיאטרון הלאומי, ולכן היא גם לא התפנתה למצוא שמלת כלה, מאפר ומעצב שיער.


וואלה! סלבס גם לוקחת את הזמן בכל הנוגע לחתונה. היא מציעה חתונה רק בדייט השלישי. קשה להשגה.


מתחזקים: ציון ברוך ויאנה יוסף עברו לגור יחד

רכלו על החתונה הממשמשת ובאה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully