וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: עפר שכטר מבצע קאבר לשירי מימון

נועה רוזין

11.3.2013 / 16:25

פרמיירת הסרט החדש בכיכובם של שכטר, יעל בר זוהר ושאר הבננות שנוסעות להופיע בתחרות דמויית אירוויזיון, הוציאה את הדיוות שחבויות בתוכן. צפו ותופתעו. וואלה! סלבס זיוף

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

מאות מוזמנים, עשרות עיתונאים, שישה שחקנים, זוג מאוהב שעשה סרט וכאוס אחד גדול - נכחו אתמול (א') בפרמיירת הסרט "בננות", שאיגדה חובבי אירוויזיון ושאר סלבס לצפייה בסרט על החבורה הגאה, שנשלחת לייצג את ישראל בתחרות זמר אירופית. עלילת הסרט החדש של איתן פוקס, בכיכובן של יעל בר זוהר, דאנה איבגי, קרן ברגר והבננה הראשית - עפר שכטר - הוציאה את הדיווה הפנימית של כולן החוצה, כולל הפוזות, השיער הנפוח והשטויות מול המצלמות.

פרמיירה בננות. דייב שחר
מי שרה יותר טוב? עפר שכטר, יעל בר זוהר ודאנה איבגי/דייב שחר

"הפכתי לאישה ואני שמח על כך", מודה השחקן הבלונדי. "הרגשתי כמו דנה אינטרנשיונל, אפילו אישה יותר קלאסית מדנה", מסביר שכטר, שכנראה החליט להסתבך עם הגברת הראשונה של הקהילה הוורודה המקומית. למי הוא כן מפרגן? לשירי מימון, חברתו הטובה, שנשלחה לייצג את ישראל עם השיר המועדף עליו בתולדות התחרות - "השקט שנשאר". כל כך אהוב, עד שהחליט לעשות לו קאבר ששמר בסלולרי שלו והשמיע בבכורה לגולשי וואלה! סלבס.

תשמחו לדעת שבר זוהר הכי אהבה את הלהיט הנצחי של פנינה רוזנבלום, "תמיד אישה", בעוד שאפרת דור הלכה על הצעד התימני וזוכרת במיוחד את "אבאניבי" של יזהר כהן. ענת וקסמן, למרבה הצער, היא היחידה שטרחה לעקוב אחרי משדרי קדם האירוויזיון האחרון, ואפילו הביעה את דעתה על פרישתה המפתיעה של קטלין רייטר מהתחרות. חבל.


וואלה! סלבס היתה שמחה לטוס לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון, גם בתור מזוודה. זה החלום שלה!


ממלכתי: גדעון סער וגאולה אבן בולסים

צפו: זוכה האוסקר כריסטוף וולץ בירושלים

רכלו על הביצוע המיוחד של עפר שכטר גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully