וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: סופרסטארז שמתחפשים כל השנה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק, Gettyimages

22.2.2013 / 2:54

אתם אולי עולים על תלבושת של שוטר/מלאך שלכם פעם בשנה, אבל הם? אצלם כל יום פורים, מתברר. וואלה! סלבס אספה עברכם כמה כוכבים שמתחפשים לאורך כל 15 דקות התהילה שלהם

לא משנה אם בחג האלווין המלחיץ, בקרנבל בברזיל או במשתה פורים מלא באלכוהול עד-לא-ידע, בני האדם תמיד יחפשו תירוץ להתחפש, להתפשט או להתגנדר בעזרת מסכות ואיפור מזעזע. אך יש כאלה שלא מחכים לזמן הזה בשנה כדי להשתגע - הם כוכבי על, כך שמותר להם להפגיז בתלבושות מוגזמות, במחוות מזויפות ובאטיטוד צבוע בהחלט. אתם אולי עולים על תלבושת של שוטר/מלאך/זונה/ווטאבר שלכם פעם בשנה, אבל הם? אצלם כל יום פורים, מתברר. וואלה! סלבס אספה עברכם כמה כוכבים שמתחפשים לאורך כל 15 דקות התהילה שלהם.

אזהרה: התמונות הבאת מלאות בטוב טעם

ליידי גאגא #חיזר

אם גברים ממאדים ונשים מנוגה, אז הגברת גאגא כנראה הגיעה משבתאי או נפטון או כל חור שחור אחר בגלקסיית שביל החלב - כי לא ברור איך היא מצליחה למצוא תלבושת מופרכת ומסובכת יותר מהקודמת שלבשה, בכל פעם מחדש. האוס אוף גאגא מעצבים? יותר כמו האוס אוף טרור.

#משוגעגעת

ג'סטין ביבר #לסבית

לא מדובר בבדיחה, אבל איכשהו, לא משנה כמה לבבות צעירים הוא כובש, מה הוא לובש או כמה שרירי בטן יחשוף, ג'סטין ביבר תמיד נראה כמו בחורה צעירה. ביבר יכול לשיר שירי סליז, לרייר על כל דוגמניות "ויקטוריה'ס סיקרט" גם יחד ולבגוד בעוד כוכבת דיסני מזדמנת - אבל תמיד יהיה הפרגית שמחפשת לנקר צ'יקס אחרות. לא שהמעיל הצבאי הזה עוזר.

#הכי גאה שיש

ניקי מינאז' #ליצן

יש רק מישהי אחת שלקחה את אמנות הביזאר של ליידי גאגא ושכללה אותה לכדי מראה אבסורדי אפילו יותר. בכלל לא רלוונטי איך היא יוצאת מהבית - כוכבת ההיפ הופ, שמברכת לשלום עם זוג נאה בפרונט והרבה ג'אנק בטראק שלה, נראית בעיקר כמו בדיחה משעשעת או עוד סוג של ליצן חצר אם תרצו. מריה פתחה עליה פה גדול? זה בסדר, גם ניקי-רומאן-מינאז' לא לוקחת את עצמה ברצינות.

#הבדיחה על חשבונכם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט #זוג_מאושר

מאז פרשיית הבגידה שלה, שלוותה בהחלטה שלו לתפוס מרחק, ואז לחזור-להיפרד-לחזור-להיפרד-וחוזר חלילה, שני הערפדים ההוליוודיים לשעבר עושים קולות של "הכל בסדר בינינו". אז זהו, שאף אחד לא ממש קונה את הבלוף שלכם, חמודים. כשזוג אוהב לבלות יחד, הוא ממש נראה מאושר ולא מיוסר כמוכם. רוברט וקריסטן, איפה כישרון המשחק שלכם כשצריך אותו?

#אהבה = אכזבה

קייטי פרי #פופסטאר_משוגעת

מרוב ניסיונות להפוך לאחת מכוכבות הפופ הכי צבעוניות בעולם, כבר אי אפשר לראות על קייטי פרי את הזיעה. לא כי היא לא מסריחה ממאמץ, אלא כי היא נראית כל כך מטורפת כשהיא מופיעה על הבמה/ שטיח אדום/ קליפ מתקתק - עד שממש קשה שלא להירתע מהמחזה המבהיל. פאה כחולה בשילוב מדי מיס אמריקה או שיער סגלגל עם קצפת בתור חזייה? משגע!

#אשפוז, דארלינג?

אנג'לינה ג'ולי #מאמא_תרזה

היא ליקטה ואימצה ילדים מאסיה ומאפריקה, עשתה כמה משלה באמריקה (שבכלל ילדה באירופה), יחד עם שותפה לפשע - בראד פיט. אחר כך סחבה את כולם ברחבי מדינות מוכות גורל, כדי להזדהות עם האוכלוסייה המקומית, כזו שאין לה חשבונות בנק מפוצצים במיליוני דולרים, בכמות שתחזיק מדינה בינונית באוקיינוס ההודי. אנג'לינה, צבועה, אל תשחקי אותה קדושה - פשוט תאכלי פרסות לחם ותראי איך העולם הופך למקום שמח יותר.

#צדיקה בעין

קים קרדשיאן #ליידי_אצילית

הו, קימי, הבעיה הגדולה ביותר שלך היא שאת מנסה להיראות אחרת מאז הזיווג עם קניה ווסט - להתנער מתדמית הבימבו האמריקנית בשקל וחצי, שכוללת חצאית המיני הסופר-צמודות, התכשיטים המוגזמים והמחשופים העאלק-אינטלקטואלים - אבל גם אם תלבש שמלה שהשאילה מארונה של המלכה אליזבת' המאופקת, היא איכשהו תמיד תראה זולה יותר מאשר על הקולב. סורי, את ליידי? ליידי פח.

#פחחחח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully