וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה הבטן: קים קרדשיאן הריונית בביקיני

שירות וואלה! סלבס

20.2.2013 / 10:01

האמנתם שכוכבת הטראש תוכל לעבור הריון שלם מבלי ללבוש בגד ים חושף בטן? לא ממש. הבייבי מאמא עלתה על הביקיני עבור צילומים שלא משאירות מקום לדמיון. וואלה! סלבס מתנפחת

כבר חודשיים שכולם יודעים על ההריון המרגש של קים קרדשיאן, נסיכת הטראש שתביא לעולם צאצא יחד עם אהובה - הראפר קניה ווסט. מה שאומר שכבר די הרבה זמן שקימי לא עלתה על הלבוש האהוב עליה בעולם, הוא ממש עור שני עבורה, ביקיני. ובכן - כעת הכל משתנה, בסט תמונות חדש ולוהט שחושף את הבטן התופחת שכולם חיכו לראות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בטן, ביקיני, רטוב. קים ההריונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרדשיאן, שצפויה ללדת בחודש יולי, החליטה שאת תמונות ההריון החושפניות הראשונות שלה תצלם עבור גיליון האביב של המגזין DuJour, בשחור-לבן אמנותי. הקונספט: קים כנסיכת הוואי. האמצעים: בריכה וסט תופים. התוצאה: הרבה עור ובטן אחת מבצבצת. "אני כבר מוכנה לשלב הבא בחיי", סיפרה לכתב הנרגש, "קניה לימד אותי מהי פרטיות... אני מבינה שלא כולם צריכים לדעת על הכל", סיפרה. כן, בטח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה מחשוף הריוני. קים משכשכת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, מתברר שהגברת לא תהפוך למאמא לעתיד שטורפת כל מה שהיא רוצה במהלך ההריון - למרות שחשבה שכשיגיע הרגע, תאכל כמה שהיא רוצה. מתברר שמדובר בשוחרת בריאות, ש"רוצה לאכול בריא ככל שאפשר".

מתברר שמדובר באישה שגם רוצה להתגרש מהר ככל האפשר ממי שעדיין מתפקד כבעלה באופן חוקי, קריס האמפריס. "אני צריכה להסביר כל דבר למיליוני אנשים והם מאוכזבים. אני מאוכזבת, אבל למה הם מאוכזבים?", שאלה בקול. קימי, התשובה בגוף השאלה, כפרה.


כשוואלה! סלבס עולה על ביקיני, לפחות שלושה אנשים שואלים אותה אם היא בהריון. לא. היא סתם שמנה.


אבוי! קים קרדשיאן בתמונות סמי פורנוגרפיות

מה עושה וויל סמית' עם קים קרדשיאן בברזיל?

מהממת או מטומטמת? רכלו על הבטן של קים גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם על התופים. בום הריוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully