וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזי אין לאב: ביונסה מדברת על החיים עם ג'יי זי

שירות וואלה! סלבס

19.2.2013 / 16:05

מפגש פסגה מסעיר התרחש בימים האחרונים: אופרה ווינפרי הזמינה את הבוטילישס לראיון טלוויזיוני, וזו נחשפה בלי כל בעיה. כל הפרטים החמים - בפנים. וואלה! סלבס לאב און טופ

כשקווין בי מחליטה לפטפט, אף מחסום לא ישתלט על פיה. הדבר מתחזק כשחברתה, אופרה ווינפרי, היא זו שאחראית לראיון. אז, מה קורה באולפן כשדיווה אחת, פוגשת דיווה האחרת? ובכן, ביונסה פותחת את הלב (או: הפה) וחושפת בפני המנחה הסקרנית כמה פרטים מרתקים על חייה האישיים: המשקל המשתנה, האימהות הטריה והזוגיות החזקה עם הראפר, ג'יי זי. אזהרה: הוידיאו לא מיועד לאנשים שאינם ברי מזל.

הזמרת שכבשה את במת הסופרבול בלי כל מאמץ, שוחחה עם חברתה המנחה - וחשפה בפניה כי על אף הגלאם הנוטף, גם היא סבלה מכך שהעלתה כמה קילוגרמים בזמן שנשאה ברחמה את בתה המתוקה, בלו אייבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתפוצצות. אופרה וביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הראיון, דיברה הזמרת בפתיחות רבה על הקריירה המשגשגת: "אני מרגישה כל כך בת מזל על מה שאני עושה. אני אוהבת את העבודה שלי. אני אוהבת לשיר. אני אוהבת את התחושה של זה".

באשר לבעלה ג'יי זי, היא כמובן הרחיבה: "אני לא אהיה האישה שאני, אם לא אחזור הביתה - לאיש הזה. הוא מעניק לי כל כך הרבה יציבות". חמודה.


להלן הבהרה נוספת: וואלה! סלבס מעולם לא היתה בהיריון. כך היא נולדה. סוף לסיפור.


צפו: ביונסה סקסית בהלבשה תחתונה

צפו: הרגעים הלוהטים ביותר של ביונסה במופע הסופרבול

מרגישים דיוות, לפחות כמו ביונסה/אופרה? תוכיחו את זה כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully