וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה: ביונסה חשפה פטמה בהופעה

שירות וואלה! סלבס

5.2.2013 / 0:24

האם החזה המפואר של מיס בוטילישס ברח החוצה וחשף קצת יותר משתכננה, במהלך השידור החי של הופעת הסופרבול הגרנדיוזית? אתם מוזמנים לבחון בעצמכם. וואלה! סלבס ג'אמפינג

לפני תשע שנים, ג'נט ג'קסון הסעירה את האומה האמריקנית כשחשפה חזה שובב במהלך הופעת המחצית של משחק הסופרבול. אז, כולם היו נגדה ונגד מה שכונה "תקלת מלתחה" (מפוקפקת ביותר). אבל כעת, השואו המפואר של ביונסה בגמר, זה שנערך בתחילת השבוע, עשוי להצית את הנושא הבוער מחדש - כיוון שייתכן שגם הפטמה שלה נחשפה לאור במהלך האירוע המלהיב.

כמה צופים חדי עין, שמו לב שבזמן שרקדה והשתוללה עם שאר הסינגל ליידיז שלה על הבמה, קפצה לו החזה של מיס בוטילישס וחשף קצת יותר מדי עור שחום היטב. למרות שהפטמה נארזה היטב בתוך מחוך, התנועות החדות של ביונסה גילו אותה, ולו לרגע, לעיניי כל מי שמהיר הבחנה.

כדי ליישב את המחלוקת, לא צריך לשאול את הבעל המסור ג'יי זי שכנראה בדק את העניינים מקרוב (ואולי אפילו לא כדאי, בכל זאת ראפר קשוח), אלא לבחון היטב את התמונות והסרטונים שמציפים ביממה האחרונה את הרשת. האם מדובר בפטמה סוררת או בעוד הופעה נהדרת, מלאה במשחקי אור וצל? לחלוטין פטמה שהחליקה.


וואלה! סלבס היתה נורא שמחה אם אנשים היו מפגינים עניין כשהיא חושפת את הפטמה השלישית שלה, אירוע שמתרחש אחת לרבעון.


קרייזי: ביונסה מאחורי הקלעים של הסופרבול

צפו ולמדו: כך תריחו כמו ביונסה

פטמה או סתם מהומה? רכלו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully