וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, לא: כוכב "Glee" מואשם בתקיפה מינית

שירות וואלה! סלבס

20.1.2013 / 11:14

חברתו לשעבר של מארק סלינג, שמוכר בתור הגברבר הפרוע בסדרת הטלוויזיה המזמרת, תובעת אותו על כך שאילץ אותה לקיים יחסי מין בלי אמצעי הגנה. אכן, ילד רע. וואלה! סלבס נקמה

הנה משהו שכוכב "Glee" כנראה לא ישיר עליו בקרוב: השחקן מארק סלינג נתבע על ידי חברתו לשעבר בכפייה מינית. סלינג, שמגלם את דמות של הילד הרע "פאק" בסדרת הטלוויזיה האהובה על ידי צעירים, מואשם שהכריח את בת זוגו לפני שנתיים, לשכב איתו בלי אמצעי הגנה, למרות הרצון שלה שישתמש בקונדום.

מארק סלינג Glee. GettyImages
סקס בלי קונדום? אוי לא! מארק סלינג/GettyImages

התביעה נגד השחקן בן ה-30, שמשחק בארבע העונות האחרונות בתוכנית המוזיקלית, הוגשה לאחרונה על ידי רוקסנה גורזילה, מי שהחלה להתראות איתו בספטמבר 2010 - אחרי שכבר התפרסם. על פי התביעה, במרץ 2011, הכוכב הכריח אותה לשכב איתו ללא קונדום, אחרי שביקשה ממנו לעבור בדיקות לגילוי מחלות מין. הוא בתגובה, תפס ודחף אותה, גרם לה לחבורות מכאיבות. מאוחר יותר, כך מדווחים אתרי רכילות מעבר לים, הגישה תלונה במשטרה המקומית וטענה שהדבר גרם לה ל"מתחים ודאגות רפואיות".

דוברו של סלינג, טוען בתגובה הטענות שקריות, כמובן. "מדובר במקרה של בחורה ממורמרת שמעוניינת לעשות קופה בגלל הצלחתו של שחקן הטלוויזיה", אמרו מטעמו של כוכב "Glee". "פרקליטיו של סלינג יטפלו בעניין". מעניין מה מיסטר שוסטר היה אומר, לא?


וואלה! סלבס מזמן טוענת שלא מדובר בסדרה חינוכית. היא גרמה לה להאמין שגם לה יש סיכוי לשיר, למרות קול העורב שלה.


השמלה החושפנית של קטלין רייטר

ג’סטין ביבר חושף את הישבן הלבנבן

מאמינים לבחורה או לכוכב? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully