וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נינט טייב חושפת פרטים על החתונה

נועה רוזין

15.1.2013 / 15:53

מתי תתקיים החתונה עם יהודה, מי יעצב את השמלה הלבנה ואיפה היא מהרהרת על עניינים חשובים כמו רשימת המוזמנים - נינט עונה על כל השאלות הקשות, בערך. וואלה! סלבס מציקה

צילום: אבי כהו עריכה: אמיר קוטיגרו

המאמי הלאומית שהפכה לרוקסטאר זועמת, או כפי שרובנו מכירים אותה - נינט טייב - הצטלמה היום (ג') זו הפעם השניה למותג ההלבשה התחתונה "דלתא" בלוקיישן פסטורלי במיוחד, מושב מכמורת הרחוק. את וואלה! סלבס, שלא ממש ציפתה לראות את נינה בלנז'רי מפתה, עניין דבר אחד בלבד, לגלות פרטים חמים על החתונה המיועדת עם יהודה לוי. בכל זאת, שתדע מתי להכין את המזומנים במעטפה.

אז היכן יתקיים האירוע המרגש? נינט בחרה לפסוח לשאלה הבאה. מתי הם יחליפו נדרים? התשובה מעורפלת, כיוון שהתאריך טרם נקבע, חושפת נינט. ומה תלבש הכלה? ובכן, כל שידוע הוא שחברה הטוב של טייב, גדי אלימלך, זה שליווה את הכוכבת עוד מימיה הראשונים לאחר "כוכב נולד" ואחראי על לא מעט שלבשה הכוכבת, יופקד על השמלה. טוב, לפחות את זה היא שחררה. רגע, אז זה אומר שסוזי בום לא תעשה לה את מסיבת הרווקות?

אז מה עוד סחטה וואלה! סלבס מנינט? מתברר שהמקום האהוב על הרוקרית בבית, הוא דווקא חדר העבודה שלה. שם, היא יושבת בשלל תנוחות מסובכות ומחכה לארוס שלה, שיחזור הביתה מיום עבודה מפרך. את חדר הנוחיות, היא שומרת לתהיות על המתרחש בעולם - זה הפנימי שלה וזה החיצוני של כולנו.


וואלה! סלבס ניסתה להבין מה הולך בחדר הארונות של נינט, אבל גילתה שם רק את ג'ודה. אופסי!


נינט טייב מציגה: פונינט חדש

אבוי: נינט גרמה למשבר טלוויזיוני

גיליתם פרטים חדשים על החתונה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully