וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה והבייבי משחקות בבגד ים

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

14.1.2013 / 15:58

בזמן שאתם קפאתם בבית, מאמא ביונסה נסעה עד לאיי הבהאמס כדי להצטלם בביקיני. לכן, טבעי שגם הבת הקטנה הגיעה איתה כדי להשתובב על החול החמים. וואלה! סלבס ביץ' בייב

בעוד שבועות ספורים תופיע ביונסה בפני כל העולם במופע המחצית המכובד של הסופרבול, אבל אם חשבתם שהיא תבלה עד אז לילות כימים כשהיא סגורה בחדר החזרות, אתם טועים. בימים האחרונים קווין בי נהנתה דווקא מקרני השמש החמימות על החוף באיי הבהאמס, כשהיא לא לובשת הרבה יותר מביקיני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אושן בלו. ביונסה ובלו אייבי מבלות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיס בוטילישס, לא רק התאחדה לאחרונה עם הבנות של להקת דסטניז צ'יילד, שחררה איתן שיר משותף והדפה כל מיני שמועות על הפתעות שיהיו או לא יהיו במופע המרהיב שהיא מכינה. היא גם התפנתה לארוז עבור הטיול לאיים האקזוטיים הרבה מצב רוח טוב, כמה אופציות של בגדי ים, אקססוריז לוהטים להתקשט מול המצלמות וכמובן, את בתה התינוקת בלו אייבי - שנסעה יחד איתה עד לבהאמס, לטובת סשן צילומים צבעוני.


מה אתם חושבים על הביקיני של ביונסה? רכלו לנו בפייסבוק

ביונסה. ספלאש
"כל מה שאני צריכה זה פרח לשיער". ביונסה חמושה/ספלאש

ביונסה הצטלמה כשהיא משכשכת במים ומתכסה בחול בפוטושוט, אבל בין לבין הבהובי הפלאשים, צילמה את עצמה כשהיא מתפארת בשיער פרא מתולתל וטבעי, חזה ארוז היטב בחזיית הביקיני ואוחזת בבלו אייבי הסופר-חמודה שנשארה בטיטול בלבד. לוהט, כן?

במקביל, הבוטילישס לא נחה ושחררה עוד טיזר לקראת הסרט התיעודי שהפיקה על חייה בשנים האחרונות, שם שוב רואים אותה מתוודה על בטן ההריון (שהיה!), על החיים כפופסטאר ומלהגת על עולמה המרגש. מה לא עושים כדי להפוך עוד צופה או שניים למעריצים.


וואלה! סלבס היתה הולכת בשמחה לחוף הים, רק שבפעם האחרונה עצרו אותה באשמה של מטרד לציבור. כן, היא עד כדי כך מזעזעת.


ביונסה חושפת הכל על שער מגזין

דמיון משפחתי? ביונסה והבת מחובקות

ביונסה. ספלאש
"איפה המאפרת שלי!"/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully