וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: סצנות הסקס הלוהטות של הסלבס

וואלה! סלבס

11.1.2013 / 0:01

קר ורטוב בימים האחרונים? וואלה! סלבס החליטה להבעיר את השטח עם כמה מהסצנות הפרובוקטיביות ביותר שנראו על המסך, בהשתתפות הכוכבים האהובים עליכם בעירום. תנו הצצה ותתחמו

המרעננת | "ידידים פלוס"

המשתתפים: מילה קוניס וג'סטין טימברלייק הבוערים.

סדין חשמלי או שמיכת פליז? מתברר שיש סקס בלי מחויבות, כלומר, בערך. כזה שבו מגלים לידיד שמשתולל מתחתיך את כל הסודות שלא באמת רוצים לגלות לבן זוג במהלך הסשן, כזה שנגמר בעיטוש שלו ובאורגזמה מתנשמת שלה. בסדר, אז באמצע הקטע מי שצופה בסרט כבר מדמיין איך יראה התינוק הכל כך חמוד של קוניס את טימברלייק, אבל זה לא עושה את הצפייה פחות מחרמנת. סדין חש-מ-לי.

המושאלת | "החטא הקדמון"

המשתתפים: אנג'לינה ג'ולי ואנטוניו בנדרס השמורים היטב.

סדין חשמלי או שמיכת פליז? מיס ג'ולי לא צריכה להשקיע הרבה מאמץ בכדי להיכנס לדמות האישה המפתה, זו שגורמת לגבר (במקרה הזה בנדרס) לעשות כרצונה, הרי היא כבר עשתה את אותו הדבר במציאות (היוש בראד). העור החלק, הסדינים המתוחים והטבע שעוטף את מעשה האהבים, מספקים אווירה של מעשה אסור - אבל יפה לעיניים, ממש כמו זה של אדם וחווה. ובכל זאת, הכל נראה מחושב מדי, ממש כמו שמיכת פליז.

החושפנית | "אהבה וסמים אחרים"

המשתתפים: ג'ייק ג'ילנהול ואן הת'אווי השובבים.

סדין חשמלי או שמיכת פליז? כששניים מהכוכבים הכי חטובים על המסך מסכימים להסיר את הבגדים, להשאיר את העכבות מאחור ולקיים יחסי מין לא כל כך שגרתיים, יותר מפעם אחת, מול המצלמות - כנראה מדובר בסרט שלא הרבה צופים אדישים על הכיסא באולם. את הכל, עשו הסטארים מבלי לחשוב על הישבן החשוף או הפטמה הסוררת שיחשפו בפני כולם, כך שלא ברור איזה מן סמים הסתובבו שם על הסט, כמו שמרמז שמו של הסרט. את מה שלא ראינו שם, השלימה האת'ווי בצילומים לאחרונה, אופסי, סדין לוהט בהחלט.

המזעזעת | "משחקי פיתוי"

המשתתפים: ריס ווית'רספון וריאן פיליפה, הנשואים לשעבר.

סדין חשמלי או שמיכת פליז? קצת קשה להפריד את הסצנה הפרובוקטיבית הזו מהמציאות. בכל זאת, הזוג שמככב בסצנת המין הזו היה נשוי תקופה לא קצרה האחד לשנייה. אבל רגע לפני שהביאו שני ילדים ונפרדו לא-כל-כך-כמו-ידידים, השניים נתנו לקהל טעימה של איך עובר לילה חם בחדר השינה הפרטי שלהם, בתוספת תאורה חמה וריגוש חולף. הבעיה: דקות קצרות אחרי שגמר עם ריס, עבר פיליפה לקיים יחסי המין עם אחותו על המסך. איכס, שמיכת פליז, פליז.

הכואבת | "מונסטר בול"

המשתתפים: האלי ברי ובילי בוב תורנטון הקרירים.

סדין חשמלי או שמיכת פליז? לא מדובר באונס של ממש, אלא בסצנה שמתעדת אקט לוהט, שנראה הכי רחוק ממעשה אהבה מתוק. הסקס של האלי ברי לא רומנטי, לא אישי ובטח שלא מרגש - אלא אם אתם בקטע של אישה שמפחדת מהגבר שלה, אבל יודעת איך לספק אותו. טוב, לפחות השחקנית אמינה. או משהו. ביץ', פליז.

הלסבית | "ברבור שחור"

המשתתפות: מילה קוניס ונטלי פורטמן המפזזות.

סדין חשמלי או שמיכת פליז? נטלי פורטמן. מילה קוניס. בלרינות, אבל כאלה שבתחרות תמידית סמויה אחת עם השנייה. סצינת מיטה, פסיכית משהו. הרבה נוזלים, הרבה לשון, הרבה תחתונים ורק מין אחד במיטה - המין היפה יותר. רגע, אתם לא בוערים בזה הרגע רק מהתיאור? לכו ורכשו לעצמכם סדין חשמלי, כי זה כבר נשרף מעודף מעלות.

הלחה | "היומן"

המשתתפים: ריאן גוסלינג ורייצ'ל מק'אדמס הרגישים.

סדין חשמלי או שמיכת פליז? הוא האהוב מן העבר שחוזר לפגוש את אהובתו הישנה. היא האישה שננטשה ומגלה שהבחור המזוקן שלה חדר לחייה בחזרה. אז לא הוא ולא היא מתאפקים, ובלבה של סערה שמשתוללת בחוץ, השניים מקיימים אקט מיני רטוב אפילו יותר. זה לא רק רומנטי וימיס את לבו של הצופה הקר ביותר, אלא גם כל כך רטוב. תרתי משמע. סדין חשמלי, רק זהירות - זה מקצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully