וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר: "גברים השאירו לי טיפ של אלפי שקלים"

נועה רוזין

6.1.2013 / 14:40

התופעה והריסים הגיעה לסגירת מועדון ה-TLV ונזכרה בימים שבהם היתה זוכה לקבל טיפים של אלפי שקלים בערב. על מה? הכנסו וגלו. וואלה! סלבס מעלה זכרונות

צילום: מאל בנאוליאל עריכה: רן צימט

אחרי 12 שנים בהן איכלס מועדון ה-TLV אלפי בליינים וביניהם גם לא מעט מפורסמים, כאלה שחגגו עד השעות הקטנות של הלילה - בסוף השבוע כמה מהם הגיעו לחלוק כבוד אחרון למגה קלאב הראשון של תל אביב במסיבת הסגירה שלו.

וואלה! סלבס ניסתה לשחזר איתם את ימיהם כבליינים ולבדוק עד כמה הם באמת נועזים ופרועים. "אני עבדתי כברמנית", נזכרה אביבית בר זוהר, "ראיתי גברים שהיו משאירים אלפי שקלים בערב טיפ. על בירה שעולה 24 שקלים, היה אחד שהשאיר שטר של 200 שקל".

גם אמן השיער והמאפר, מיקי בוגנים, אוחז ברזומה שלו תפקיד של סלקטור במסיבות של איש חיי הלילה שירזי, "לא נולדתי מיקי בוגנים. הייתי בחור חמוד", הוא מודה.

כשזה מגיע לוידויים האמיתיים, הסלבס לא ממש משתפים פעולה, "בחיים לא יצאתי מהמועדון עם גבר מבלי להכיר אותו קודם", אומרת המעצבת והשחקנית דורית בר אור. גם בר זוהר הזדעזעה כנשאלה אם פעם התעוררה לצד גבר ולא הבינה מה היא עושה שם, "לא לא לא אוי ואבוי, זה משהו שאין סיכוי שיכול לקרות".


וואלה! סלבס לא ממש זוכרת את הפעם האחרונה שהיא התעוררה לצד מישהו וכן זכרה את שמו. שובבה.


חגיגה: יהודה לוי מבלה עם האחיות של נינט

גווינת' פאלטרו משתוללת על הבמה עם ג'יי זי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully