וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיון משפחתי? ביונסה והבת מחובקות

שירות וואלה! סלבס

6.12.2012 / 9:50

אחרי שראינו אותה מהגב, ביונסה חושפת את בייבי בלו אייבי גם מקדימה, כדי שנוכל להשוות בין פרצוף האם לזה של בתה. כן, התינוקת היא כוכבת בפוטנציה. וואלה! סלבס קשר משפחתי

כמעט שנה אחרי שהביאה את בתה לעולם, ביונסה חשה מספיק בנוח לשתף את העולם בתמונות שלה עם הבייבי, בלו אייבי. אבל אם עד כה קיבלנו את התינוקת בעיקר בתמונות אחוריות, היום (ה') מיס בוטילישס מציגה לנו את פרי האהבה שלה ושל הראפר ג'יי זי גם מקדימה, על מנת שנוכל לבחון את הדמיון בין שתיהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייכי למצלמה, בלו! ביונסה והבייבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביונסה, שענדה את עגילי אובמה והתחמשה במשקפי השמש השגרתיות שלה כשיצאו לשבת בבית קפה ברחוב, צולמה כשהיא מרימה את התינוקת החמודה, זו שעדיין לא מבינה כמה העולם מתעניין בה. בעוד שהזמרת מצמידה אותה לחיקה ומחייכת מאוזן לאוזן, בלו אייבי כלל לא מביטה לכיוון המצלמה, אלא מתעניינת במה שכנראה מונח על השולחן. הכי דיווה מצידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וככה הן נראו קצת אחרי שהגיחה לאוויר העולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם הספקתם לשכוח, רק לפני ימים ספורים ביונסה חשפה את הבטן הקטנה בה צמחה בלו אייבי, בטריילר לסרט תיעודי חדש שצולם על חייה. הסרט שצפוי לכלול קטעי וידיאו אישיים, הצצה לתא המשפחתי וליחסים המורכבים עם הוריה, בטח טומן הפתעות נוספות, וקטעים מחייה עם בלו אייבי וג'יי זי. כן, יש למה לצפות.


וואלה! סלבס היתה שמחה להצטלם עם אמא שלה, רק שאין שום זווית אפשרית שבה שתיהן נכנסות לתמונה. לשתיהן יש אגו גדול מדי.


אמא לתפארת: ביונסה חושפת תמונות משפחתיות

צפו: ביונסה חושפת את הבטן ההריונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully