וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: סלבס מטוגנים בשמן

וואלה! סלבס

8.12.2012 / 0:04

חנוכה, חנוכה, חג יפה כל כך. רק שרגשות האשמה על כל המאכלים המטוגנים בשמן עמוק בתום שמונה ימי הדלקת נרות, מעוררים אצל וואלה! סלבס מחשבות על כל מיני אושיות שנהנות לטגן את עצמן גם בימים שאינם חלק מחג הנרות. כדי להאיר לכם על מי בדיוק מדובר, כמה תמונות מפלילות במיוחד נשלפו מהארכיון הסודי שלה, זה שבו היא מחביאה גם את דמי החנוכה שקיבלה בשנת 1988. אותם ואת הסופגנייה הראשונה שאכלה. בתאבון!

לינדזי לוהן

פך שמן או פח אשפה? כבר ברור שכשאלוהים חילק את השכל לבני האדם, לינדזי לוהן כנראה הסתפקה בפירורים בסוף התור, כי השחקנית המקולקלת (שלא לומר מקוללת) הזו פשוט מכורה למראה השרוף. נכון, הוא הולם יחד עם השיער השרוף, השפתיים המשופצות והבוטוקס, אבל גורם לה להיראות כמו התאומה של אמא שלה, בת ה-50. הצילו, הגברת היא פח אשפה מהלך.

וואלה! סלבס מתיזה: לינדזי צריכה להימנע מהסופגניות, עם כל ההאבקה הלבנה שתמלא את הפנים, אולי עוד ישלחו אותה בחזרה לגמילה.

אביבית בר זוהר

פך שמן או פח אשפה? הדיירת הכי שחומה שנכנסה בדלת בית "האח הגדול" כבר נענשה על השיזוף המגונה שלה על המסך - כשכולם צחקו עליה במסגרת משימה מיוחדת בתוכנית, אבל זה לא מה שמנע ממנה להפגין חזות מולטית מאז שיצאה לחופשי. בין השקה לשחרור סינגל מעורר, היא מקפידה לא רק על הריסים הכהים אלא גם על גוון עור דומה. פך מלא בשמן.

וואלה! סלבס מתיזה: אם אביבית תמשיך לחרוך את עצמה יותר מלביבה ממוצעת, זה יגמר כשהיא נראית כמו קרמבו מוקה.

קים קרדשיאן

פך שמן או פח אשפה? קים השחומה, שאינה הבחורה הכי חכמה בשמש, שכחה את עצמה על מיטת השיזוף במכונים האקסלוסיביים של לוס אנג'לס. אז לראות אותה בבגד ים בולט זה שגרתי בהחלט, אבל לראות את הפנים המצולמות שלה מוארות באור אדום, כשרק אזור העיניים נותר לבנבן (ותודה למשקפי השמש) זה הכי לא בטיחותי. ועוד צילמה הכל כדי להראות לעולם את הטעויות. קימי, הכי פח אשפה מצדך!

וואלה! סלבס מתיזה: ליד הבויפרנד קניה ווסט, קרדשיאן עדיין ממש בהירה, כך שתצטרך לעמוד ליד הרבה נרות כדי להפוך לשחומה כמותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בר רפאלי

פך שמן או פח אשפה? גם סופרמודל מוצלחת עושה טעויות לפעמים. ברבור למשל, שכחה את מקדם ההגנה בבית, חשפה את עורה החלק ללא הגנה ובכך נתנה לנמשים לפרוץ החוצה, אחרי סשן ליטופים צהבהב של קרני שמש מלבבות. מעתיקה מהחברה קרדשיאן? כנראה שלא, אבל לפחות זה מבליט את העיניים. פך שמן, מותק.

וואלה! סלבס מתיזה: בתור נופשת מתמידה שמקפצת בין יאכטות לחופי הים בעולם עם ציון ברוך, בר צריכה להדגים הגנה הולמת מה היא. נו, נו, נו.

אורית פוקס

פך שמן או פח אשפה? מה עוד אפשר לספר על אישה שקנתה את תהילת העולם בזכות חזה עצום (ותודה לד"ר פלסטיק), שפתיים מנופחות ומראה של צ'יפס שנשכח עשר דקות מיותרות בסיר הטיגון? נכון, הגברת הטראשית כלל לא נמצאת ברשימה הזו בפוקס. פח, פח, פח אשפה.

וואלה! סלבס מתיזה: השמן שבו פוקס משחה את עצמה כל כך משומש, עד שהיא צריכה לבדוק את התוקף שעל הבקבוק. איכס.

כריסטינה אגילרה

פך שמן או פח אשפה? כריסטינה היקרה חשבה לצבוע את עצמה בגוון סקסי יותר גם האם בחוץ מתחוללת סופת שלגים. רק שהעגלגלה שכחה שאם את עוברת שיזוף בהתזה, ומזיעה בגלל תנורי החימום מול המצלמות, הצבע המגרה עשוי לזלוג לאורך הרגל שלך. כן, גם אם מדובר בשיר במהלך טקס אשכבה מרגש. סוג של טיפשות? לא, סתם פח אשפה.

וואלה! סלבס מתיזה: על כריסטינה עוד הרבה ספריי שיזוף. כי למה בעצם שלא תראה כמו סביבון רדיואקטיבי?

שחר באומל, "היפה והחנון"

פך שמן או פח אשפה? כשזוכה "היפה והחנון" החליט לנצל את הטבות החינם שמגיעות עם 15 דקות התהילה שלו, מתברר שטיפול במכון שיזוף הוא פשוט פינוק שהשתבש. כלומר, הפך אותו למגוחך אפילו יותר מכשנכנס לבניין, כשעורו צבוע בכתום-תפוז עסיסי מענג. לא קשה לקבוע, פח אשפה קלאסי.

וואלה! סלבס מתיזה: אם יהודה המכבי היה רואה את הגיק, כנראה שהיה מעניק אותו במתנה לאנטיוכוס, רק כדי להרחיק אותו מכאן!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully