וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב טופלס: קייט מוס ונעמי קמפבל מצטלמות בעירום

שירות וואלה! סלבס

29.11.2012 / 10:06

נראה שקייט מוס לא הסתפקה בריהאנה, ועל כן הצטלמה שוב בעירום - הפעם, לצד הקולגה והחברה הטובה, נעמי קמפבל. לכם אולי קריר, אבל הן בוערות. וואלה! סלבס מיאו

קייט מוס אמנם הכחישה את היותה מייסדת תרבות ה-"הרואין שיק", זו שכוללת שימוש בסמים וחיי רוקנ'רול שלא ברא השטן; אך דבר אחר איננה יכולה להדוף, וזהו הצורך הכמעט אובססיבי שלה להצטלם בעירום לצד נשים אטרקטיביות אחרות. לא מזמן, זו היתה ריהאנה, בסט תמונות שהותיר את הלסת שמוטה, כעת מדובר בלא אחרת מאשר דוגמנית הצמרת, נעמי קמפבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאד בלס פוטושופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה קורה במגזין "Interview" אשר יופצץ בגרמניה ורוסיה בלבד, ולא יהיה זמין לשאר הסקרנים, שחושקים בחלקיק מקורי מהעיתון. עבור קמפבל (42) ומוס (38) לא מדובר במפגש ראשון, הרי השתיים כבשו באופן מקביל את צמרת עולם הדוגמנות בניינטיז הידועים לשמצה (לפחות בכל הקשור לדרכן הסוררת באותה תקופה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני אוהבת אותך, קייט!", זו הכותרת שמתנוססת על שער המגזין, כשקמפבל חושפת את פטמותיה במלוא הדרן, ומוס נראית נינוחה לגמרי מאחור, תומכת בחברתה העירומה.
ציטוטים, כמובן, כבר הודלפו - על אף שהמגזין טרם יצא באופן רשמי (נוט טו סלף: בדצמבר ניתן יהיה לרכוש/להזמין את העיתון).

"קראתי שאת ההופעה הפומבית הראשונה שלך עשית בסרטון של בוב מארלי", אומרת קייט לחברתה העירומה, "כן, הייתי בת שבע. אני חושבת שהוא היה גבר נאה. אני זוכרת שבהיתי בו כשראיתי את הראסטות. חשבו שאלו תולעים. הוא היה ממש עדין", עונה לה קמפבל. טוב-וש.


וואלה! סלבס מוכנה להצטלם בעירום רק אם מקנאגטס יסתירו את אזוריה הפרטיים.


לסבו שיק: ריהאנה וקייט מוס משתוללות בעירום

שוב: קייט מוס טופלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully